  • 1. Data: 2002-02-22 15:37:45
    Temat: ekwiwalent za urlop
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    Jak to wlasciwie jest z urlopem? Kiedy pracownik odchodzi z firmy (ramach
    porozumienia stron), ile urlopu mu się należy (ewentualnie ekwiwalentu za
    urlop), gdyby rezygnowal np. w lutym: czy proporcjonalnie do przepracowanego
    w danym roku okresu (czyli np. 4 dni), czy z poczatkiem roku kalendarzowego
    pracownik nabywa prawo do urlopu w pelnym wymiarze. Jaki ekwiwalent za nie
    wykorzystany urlop mu się należy.

    Pozdrawiam, a za wszelkie wypowiedzi na ten temat serdecznie dziekuje

    annie

  • 2. Data: 2002-02-22 16:23:49
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "annie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    > urlop), gdyby rezygnowal np. w lutym: czy proporcjonalnie do
    przepracowanego
    > w danym roku okresu (czyli np. 4 dni),

    W zasadzie liczy się proporcjonalnie, ale nie dotyczy to pierwszego
    urlopu. Jeżeli pracodawca jednak puści np. styczniu pracownika na cały
    urlop, to u następnego nic mu się nie należy (niejako "zapłacił" za niego
    ten pierwszy pracodawca).

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 3. Data: 2002-02-22 16:42:47
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    Wnioskuje, ze jezeli nie puscil, to pracownik przechodzi do nowego
    pracodawcy z calym urlopem, czy jestem w bledzie?

  • 4. Data: 2002-02-22 17:22:46
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>