  • 1. Data: 2004-12-26 13:02:07
    Temat: eksmisja dziecka z mieszkania komunalnego
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie,rodzice chcą eksmitować swoją córkę z mieszkania komunalnego (w
    domu są kłotnie, nieporozumienia etc.), córka ma już 18 lat i jest tam
    zameldowana. Pytanie dotyczy tego jakie prawa ma córka, czy można ją po
    prostu od tak eksmitować? Rodzice złożyli pismo w sprawie eksmisji do
    dzielnicy. Co córka może zrobić, aby uniknąć eksmisji?

    Dzieki wielkie z gory za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Naveed

  • 2. Data: 2004-12-26 13:23:46
    Temat: Re: eksmisja dziecka z mieszkania komunalnego
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > dzielnicy. Co córka może zrobić, aby unikn=3Fć eksmisji?

    A kto jest niegrzeczny ? Rodzice czy corka ? ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-12-26 14:45:04
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > dzielnicy. Co córka może zrobić, aby unikn=3Fć eksmisji?

    A kto jest niegrzeczny ? Rodzice czy corka ? ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

    Powiedzmy,ze jak zwykle prawda jest gdzies po srodku. Nie moga sie ze soba
    zgodzic. Moze corka powinna wystapic o podzial jakis tego mieszkania lub
    przyznanie jej inneg lokalu, lub lokalu socjalnego?? Poradzcie :-)

    Naveed

  • 4. Data: 2004-12-26 14:46:00
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    znaczy sie wina, wina jest gdzies po srodku :-)

    Nav

  • 5. Data: 2004-12-26 18:42:42
    Od: "Sebastian Faliszewski" <n...@W...gazeta.pl>

    Naveed <n...@w...pl> napisał(a):
    .. rodzice złożyli pismo w sprawie eksmisji do dzielnicy.

    Witam,
    z tego co wiem to o eksmisji (z jakiegokolwiek lokalu) może orzec tylko sąd.
    Zatem do czasu złożenia pozwu o eksmisję córka może "spać spokojnie" a potem
    też nie grozi jej natychmiastowe wyrzucenie z mieszkania bo: 1/ terminy w
    sądach są dość odległe, 2/ rodzice będą musieli wykazać, że córka "w sposób
    rażący lub uciążliwy wykracza przeciwko porządkowi domowemu, co czyni
    uciążliwym korzystanie z lokalu dla innych lokatorów" - a to raczej nie jest
    taka prosta sprawa.
    Jednak mimo wszystko najlepszym sposobem bedzie dojście do porozumienia z
    rodzicami :)
    Pozdrawiam.
    N.