    From: higamus <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: e-sklepik i ochrona danych osobowych
    Date: Thu, 05 Feb 2004 00:32:16 +0100

    Witam..robię sobie e-sklepik i właśnie wpadłem na temat ustawy o
    ochronie danych osobowych. Korzystam z gotowego szablonu takiego
    sklepiku, który wymaga do zrobienia zakupów zarejestrowania się,
    czyli podania e-maila (jako nazwy uzytkownika) i wszystkich danych
    adresowych.
    Gdy doszedłem do wymagań jakie stawia rzeczona ustawa włos mi się
    zjeżył.. To nie ta skala przedsięwzięcia..
    Co radzicie?
    Wydaje mi się że sensowym wyjsciem bedzie tylko kolekcjonowanie
    mejli-loginow, a za kazdym razem przy zamowieniu bede prosil klienta
    o adres?

    A przy okazji czy rejestracja bazy u GIODO jest platna?