  • 77. Data: 2021-04-26 12:49:59
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Piszę, co widzę w sprawach. Czemu farmaceuci takie dziwne rzeczy
    > robią to nie wiem. Czasem pytałem i dostawałem bardzo dziwne
    > odpowiedzi. Wręcz niewiarygodne. Raz jakaś farmaceutka mnie
    > przekonywała, ze jak jest kolejka, to na nie ma czasu wczytywać
    > recept i ona wydaje leki, a dopiero później sobie w wolnej chwili
    > recepty wprowadza - przykładowo.

    Kłamała cie w zywe oczy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 82. Data: 2021-04-26 12:50:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ale jak - zapamietuja sobie pesele klientow, i potem wystarczy
    > podac nazwisko, program podpowiada pesel i potem normalnie szuka w
    > systemie recept ?

    Nie.
    Przeciez cała historia zaczeła się od podania kodu...
    Podał kod, farmaceutka widzi stałego pacjenta, którego zna z nazwiska,
    o dzien dobry panie Iksinski, probuje wyszukac w bazie zrealizowana
    recepte ale jej sie nie udaje wiec prosi o pesel.

    > Moglby tak dzialac, na ile legalne w swietle RODO to sie nie
    > wypowiem, na ile sensowne ... "Tomasik" wprowadzic rownie trudno
    > jak pesel, a przeciez w okolicy pewnie mieszka kilku :-)

    Nie działa tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 83. Data: 2021-04-26 15:53:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 26 Apr 2021 10:50:00 GMT, Budzik wrote:
> [...]
    > o dzien dobry panie Iksinski, probuje wyszukac w bazie zrealizowana
    > recepte ale jej sie nie udaje wiec prosi o pesel

    No nie - bo wszak " w pierwszej kolejności zostałem zapytany o
    nazwisko".
    Moze rozpoznala stalego klienta, ale nazwiska nie znala ..

    J.

  • 84. Data: 2021-04-26 15:54:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 26 Apr 2021 10:49:59 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...
    >
    > Kłamała cie w zywe oczy...

    To bylo dawno temu, wiec moze i musiala wklepywac recznie.

    J.

  • 85. Data: 2021-04-26 16:08:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.04.2021 o 12:49, Budzik pisze:
    > Mam wrazenie ze znowu wracasz do czasów sprzed obecnego systemu kod-
    > pesel...
    Oczywiście. Przecież cały czas to podkreślam, że analizowałem dane z
    okresu 2010~2016.

    --
    Robert Tomasik

  • 86. Data: 2021-04-26 16:10:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ty tak na serio?

    Jak najbardziej serio.

    > :)
    > Ach to przeswiadczenie ze wszystkie leki sa refundowane ;-DDD

    NFZ nie rejestruje leków nierefundowanych, bo niby po co by to mieli robić?

    --
    Robert Tomasik

  • 87. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No nie - bo wszak " w pierwszej kolejności zostałem zapytany o
    > nazwisko".
    > Moze rozpoznala stalego klienta, ale nazwiska nie znala ..

    Mozliwe.

    Wrociłem jeszcze do pierwszego posta i zorientowałem sie ze watek ma
    juz sporo postów a big jack zapytał i poszedł w chuj :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 88. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > To bylo dawno temu, wiec moze i musiala wklepywac recznie.

    Chyba bede oznaczał twoje posty: nie wiem ale sobie popierdole...

    Jak ty to sobie wyobrazasz? Ze szybciej jej było recznie policzyc cene
    po refundacji niz wklepac do komputera? Widziałes ty kiedys jak sie
    liczy cene leku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 89. Data: 2021-04-26 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak najbardziej serio.

    Tego sie obawiałem ;-)

    > NFZ nie rejestruje leków nierefundowanych, bo niby po co by to
    > mieli robić?

    Robercie, widze ze piszesz o czyms o czym nie masz pojecia.
    Wyłtumacz mi, prosze, co miałoby sie nie zgadzac w refundacji kiedy
    pacjent nie majac recepty korzysta z uprzejmosci apteki, kupuje lek i
    obiecuje przyniesc recepte a potem tego nie robi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 90. Data: 2021-04-26 18:22:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 26 Apr 2021 15:59:58 GMT, Budzik wrote:
> [...]

    > pacjent nie majac recepty korzysta z uprzejmosci apteki, kupuje lek i
    > obiecuje przyniesc recepte a potem tego nie robi?

    Zaraz zaraz ... a pacjent ten lek kupuje po jakiej cenie?

    Bo nalezy sie domyslac, ze z braku recepty apteka nie zglosi tego do
    refundacji, a sprzedala po cenie refundowanej ?
    To troche stratna jest, ale nie wiem, czy to kogos obejdzie.

    Ale od pewnego czasu mamy przeciez "afere" "aptekarze sprzedaja leki
    za granice". I chyba temu ma sluzyc to skanowanie opakowan -
    konkretnych jak widac powyzej. A nie - to niby na falszowanie.
    Choc patrzylem na kilka lekow - nie ma tam kodu z nr seryjnym.
    Same lekkie leki mam ?
    No ale skoro tak aptekarzy rozliczaja, to co bedzie, jak manko
    wyjdzie?

    A poza tym pozostaje zwykla kontrola - apteka kupila 10 opakowan leku
    X, tylko na recepte. 5 jest na polce, na 4 sa recepty ... przestepstwo
    sie tu kryje, czy jeszcze nie ?

    J.