  • 1. Data: 2006-01-31 23:33:18
    Temat: dziecko wzywa do domu policje....
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    a nastepnie zeznaje, ze boi sie konkubenta matki bo ten sie prawie z
    lapami juz bic zabieral, a matka w dodatku na nia najezdza ze ta jest
    niezrownowazona psychicznie i agresywna...

    co robi patrol ? mowi do "malej", zeby siedziala cicho bo matke sie ma
    tylko jedna, a facet mamusi to "debesciak"

    co zrobic w takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2006-02-01 00:41:19
    Temat: Re: dziecko wzywa do domu policje....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    news wrote:
> [...]
    >
    > co robi patrol ? mowi do "malej", zeby siedziala cicho bo matke sie ma
    > tylko jedna, a facet mamusi to "debesciak"

    Większość rozmów jest nagrywanych, więc nie wierzę, że policjant coś
    takiego oficjalnie powiedział.
    A jak powiedział, to albo gdzieś to jest nagrane, albo gdzieś to jest
    odnotowane, że taki telefon był.
    Złożyć oficjalną skarge pietro wyżej.

  • 3. Data: 2006-02-01 07:17:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Większość rozmów jest nagrywanych, więc nie wierzę, że policjant coś
    > takiego oficjalnie powiedział.
    > A jak powiedział, to albo gdzieś to jest nagrane, albo gdzieś to jest
    > odnotowane, że taki telefon był.

    Doczytaj, to nie dyżurny tak mówił. A policjanci na interwencji nie
    nagrywają swoich występów.

    > Złożyć oficjalną skarge pietro wyżej.

    Tak.

  • 4. Data: 2006-02-01 12:37:23
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
    > news wrote:
    > Większość rozmów jest nagrywanych, więc nie wierzę, że policjant coś
    > takiego oficjalnie powiedział.

    ale to byla rozmowa "na miejscu" - przyjechal patrol na wywiad...

  • 5. Data: 2006-02-01 18:29:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > Większość rozmów jest nagrywanych, więc nie wierzę, że policjant coś
    > takiego oficjalnie powiedział.

    Przez kogo nagrywane?

    > A jak powiedział, to albo gdzieś to jest nagrane, albo gdzieś to
    jest
    > odnotowane, że taki telefon był.

    Ale ten patrol - mam wrażenie - przyjechał osobiście.

    > Złożyć oficjalną skargę piętro wyżej.

    Eee! Złożyć zawiadomienie o przestępstwie.

  • 6. Data: 2006-02-01 19:19:40
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    news napisał(a):

    > co robi patrol ? mowi do "malej", zeby siedziala cicho bo matke sie ma
    > tylko jedna, a facet mamusi to "debesciak"
    >
    > co zrobic w takiej sytuacji ?

    jest dalszy watek tej sprawy - dziecko (16 lat) i matka zostaly wezwane
    na komisariat w celu zlozenia wyjasnien n/t okolicznosci zajscia z
    poprzedniego dnia. policjantki zaszczuly nastolatke ze ta jest taka i
    owaka i sie powinna sluchac matki bo inaczej sprawa trafi do sadu dla
    nieletnich (tylko nie wiem o co...)

    na zadanie dziecka o obecnosc psychologa w trakcie rozmowy, policjantka
    odmowila argumentujac ze w tym wieku psycholog jej nie przysluguje, poza
    tym oni "nie zatrudniaja tu psychologa". rowniez odmowiono wezwania ojca
    na rozmowe w jego obecnosci.

    - czy to jest zgodne z przepisami ?

  • 7. Data: 2006-02-01 19:45:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:

    > Doczytaj, to nie dyżurny tak mówił. A policjanci na interwencji nie
    > nagrywają swoich występów.

    Aaa, sądziłem, że go przez telefon spławili.

  • 8. Data: 2006-02-01 19:50:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    news wrote:

> [...]
    > odmowila argumentujac ze w tym wieku psycholog jej nie przysluguje, poza
    > tym oni "nie zatrudniaja tu psychologa". rowniez odmowiono wezwania ojca

    Coś tam się dzieje nie tak.
    Pomijając przepisy, ale czy przypadkiem ta nastolatka swoim zachowaniem
    nie prowokuje takiego postępowania.
    Nie wszystko jest czarno białe, niekoniecznie to nastolatka jest cacy, a
    mama be.

    Jeśli chodzi o szukanie pomocy, to raczej na policji jej nie znajdzie.
    Bardziej bym szukał rozsądnego psychologa w jej szkole, w środowisku
    gdzie ją znają i wiedzą czy mówi prawdę czy nie.

  • 9. Data: 2006-02-01 20:00:57
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witek napisał(a):
> [...]
    > Bardziej bym szukał rozsądnego psychologa w jej szkole, w środowisku
    > gdzie ją znają i wiedzą czy mówi prawdę czy nie.

    zdecydowanie dzieje sie zle, ale wyglada mi to na probe sil miedzy
    nastolatka a konkubentem matki, ktorego matka nie chce sie pozbyc (ani
    ustawic).

    zalezy mi jednak na informacji co przepisy mowia na ten temat -
    zwlaszcza jesli chodzi o sporzadzania notatki przez funkcjonariusza.
    policja byla wezwana (przez nastolatke) do incydentu, a wizyta na
    komendzie to jej dalszy bieg. zdziwilo mnie ze odmowiono jej rozmowy z
    psychologiem, "panie zn. matka i policjantka, sobie porozmawialy" po
    czym wyszlo na to ze dziecko jest wszystkiemu winne. to jakas paranoja.

    p/s ale wierzcie mi - w tym przypadku mama jest be.

  • 10. Data: 2006-02-01 20:19:17
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Aaa, sądziłem, że go przez telefon spławili.

    nie go :)