    From: "hoover" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dziecko po rozwodzie
    Date: Sat, 23 Aug 2003 12:38:30 GMT

    mam nastepujacy problem
    rozwiodlem sie w maju(wyrok uprawomcniony 25.05.2003).W trakcie trwania
    procesu rozwodowego moje byla zona byla w ciazy z innym facetem(nie wypiera
    sie tego). W sierpniu urodzila im sie corka i teraz najlepsze-w/g prawa jest
    podobno moja....nie minelo iles tam dni od rozwodu
    Chodzi teraz o to, czy wystarczy, ze "on"(biologiczny ojciec) zlozy pozew o
    ustanowienie ojcostwa, czy ja tez musze skladac pozew o zaprzeczenie
    ojcostwa.
    Biologiczny ojciec jak najbardziej uznaje dziecko i chca(razem z moja byla)
    zalatwic sprawe jak najszybciej i jak najbardziej zgodnie-zreszta ja tez.
    Jakie papiery i w jakim sadzie nalezy zlozyc i jakie sa mniej wiecej koszty
    takiego postepowania(tak w przyblizeniu).
    Bede wdzieczny za wszelkie info