    From: "gargomel" <s...@d...la.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: działki, ich dane, ciąg dalszy
    Date: Mon, 25 May 2009 20:22:51 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    jakiś czas temu pytałem się skąd włąściciel działki ma wziąć jej dane (spór
    o miedzę:O)

    wczoraj znajoma dostała odpowiedź z urzędu geodezyjnego w sprawie prośby
    dane działki (po czasie 4 tygodni, a nie w terminie ustawowych 14 dni),
    odpowiedz mniej mówi tyle że te dane mogą być ujawnione jedynie osobom
    zawodowo zajmującym się geodezją, część danych taka osoba może uzyskać z
    gminnych zasobów, a część musi sobie sama pomierzyć w terenie:O)

    czyli wychodzi na to że urząd żadnych danych działek nie posiada, albo je
    celowo zataja, na dodatek jak geodeta ma część danych pomierzyć w terenie w
    sytuacji niewłaściwych granic działek?:O)

    w kazdym razie sprawa podobno już jest w prokuraturze!:O(
    co wy o tym myśliczie?

    p.s. znajoma poprosiłą mnie żebym jej na podstawie wyrysu wyliczył
    powierzchnię działki, więc zabieram się za liczenie i co widzę? wszystkie
    działki na wyrysie są koślawe (kopnięte prostokąty z wszystkimi bokami
    różnej długości, oraz z wszystkimi kątami różnymi) więc policzyć taką
    działkę nie da się inaczej niż za pomocą całki, albo numerycznie! (
    oczywiście posiadając poza długościami boków działki, również wszystkie jej
    kąty!:O)

    po prostu taki burdel ze szok, a sprawa wygląda tak jak się domyślałem że
    urzędasy pierdzą w stołki, nic nie robią i kąbinują jak tu coś ukraść i
    wykombinowali pozabierać z działek po kawałku ziemi, wszystko poprzesuwać i
    nagle jakiś urzędas z nikąd stanie się posiadaczem kilkuset hektarowej
    działki:O(