  • 1. Data: 2007-04-09 19:24:01
    Temat: działka rolna a sposób jej uzytkowania
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    mam działkę rolna 9 ha, działka jest okolo 6 km w "polu" w kazdym kierunku
    do zabudowań ale obok drogi asfaltowej
    nie jestem oficjalnie rolnikiem ale chce cos z nią zrobić
    wymyśliłem sobie ze bede w weekendy uprawiał na owej działce rajdy - ot
    znajomi i ci sie wkrótce dowiedzą ze powstał tor przyjada sie pościagać na
    torze polnym za kase
    teraz mam pytanie czy ja wogóle moge w ten sposób uzytkowac moja działke,
    majac np działalność gosp. typu tor wyscigowy
    Bercik

  • 2. Data: 2007-04-09 20:28:36
    Temat: Re: działka rolna a sposób jej uzytkowania
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Neo" <n...@w...info> napisał w wiadomości

    > teraz mam pytanie czy ja wogóle moge w ten sposób uzytkowac moja działke,

    Jak se rolnik moze po dzialce traktorem, to nierolnik moze czymkolwiek
    innym.

    > majac np działalność gosp. typu tor wyscigowy

    A to jest srednio dobry pomysl - jak gmina skojrzy fakty, to sie zdziwisz
    przy wymiarze podatkow ;-)

    sz.

  • 3. Data: 2007-04-11 21:00:17
    Od: "Maria" <m...@d...com>

> [...]
    > teraz mam pytanie czy ja wogóle moge w ten sposób uzytkowac moja
    > działke, majac np działalność gosp. typu tor wyscigowy

    Wybierz się z tym problemem do Urzędu Gminy. Jak tego nie
    zalegalizujesz to Cię sąsiedzi zlinczują, bo im powietrze
    "zatruwasz".
    To nie jest żadna forma uprawy działki rolnej.
    1. Nie występuj o dopłaty unijne,
    2. dowiedz się w UG- wydział ochrony środowiska, rolny itp jak to
    zalegalizować,
    3. dowiedz się o możliwość przekwalifikowania działki na
    budowlaną/ inwestycyjną,

    Jeśli tor nie będzie wykorzystywany zbyt intensywnie to możesz
    zabawić się w agroturystykę stawiając jakiś dom z przeznaczeniem
    na wynajem, resztę ziemi obsiać trawą i teoretycznie powinieneś na
    to dostać dopłaty unijne. No a na torze będą się ścigać goście z
    agro.

    MM

  • 4. Data: 2007-04-12 18:49:15
    Od: "Neo" <n...@w...info>