  • 1. Data: 2003-04-14 21:56:49
    Temat: działalność gospodarcza w znaczeniu prawnym
    Od: "mkolacz" <m...@x...wp.pl>

    Witam wszystkich.
    Czy ktoś jest w stanie mi pomóc z tematem "Działalność gospodarcza w
    znaczeniu prawnym"- jest on składową pracy o reglamentowaniu działalności
    gospodarczej- dokładnie chodzi o koncesje na sprzedaż alkoholu.

  • 2. Data: 2003-04-14 22:03:32
    Temat: Odp: działalność gospodarcza w znaczeniu prawnym
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik mkolacz <m...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7fav1$fgp$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > znaczeniu prawnym"- jest on składową pracy o reglamentowaniu działalności
    > gospodarczej- dokładnie chodzi o koncesje na sprzedaż alkoholu.

    Ale masz jakies konkretne pytania? Bo zreferowanie tematu to odrobine zbyt
    wiele, nawet jak na fantastycznych i megauczynnych altruistow udzielajacyh
    sie na tej grupie ;-)))

    Depi.