  • 1. Data: 2005-12-16 20:00:25
    Temat: drogowcy na drogach
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    mam takie pytanie. dosc sporo jezdze po polsce i co chwile widze jakies
    remonty. zamkniete 500 m drogi, pozneij 5 km spoko i znowu remont.
    czlowieka szlag trafia ze musi stac w tych korkach kiedy przejezdzajac
    widzi ze 2 kieruje ruchem, jeden jezdzi walcem a 10 pali fajki.
    mam pytanie odnosnie wlasnie tego sterowania ruchem.
    czy jak mi na droge wylazi drogowiec i macha lizakiem zatrzymujac mnie to
    mam obowiazek sie zatrzymac? (oczywiscie pytam teoretycznie bo nie mam
    zamiaru pchac sie na jedna nitke naprzeciwko tira jadacego)

    SA

  • 2. Data: 2005-12-16 20:02:34
    Temat: Re: drogowcy na drogach
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Staszek Alcatraz wrote:

    > mam takie pytanie. [...]
    > czy jak mi na droge wylazi drogowiec i macha lizakiem zatrzymujac mnie to
    > mam obowiazek sie zatrzymac? [...]
    Tak. Kodeks drogowy wymienia tych pomaranczowych ludzików jako władnych
    zatrzymać Cię. Nie daj się tylko nabrać bandytom...

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 3. Data: 2005-12-18 10:40:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Staszek Alcatraz napisał(a):

    > czy jak mi na droge wylazi drogowiec i macha lizakiem zatrzymujac mnie
    > to mam obowiazek sie zatrzymac?

    PoRD:
    Art. 6.
    1. Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie
    znajdującej się na drodze:
    5) pracownik zarządu drogi lub inna osoba wykonująca roboty na drodze na
    zlecenie lub za zgodą zarządu drogi;