  • 1. Data: 2005-12-09 07:50:19
    Temat: doradcy finansowi
    Od: "salasz" <s...@o...pl>

    witam,
    mam pytanie - chcę wziąć kredyt mieszkaniowy. Nie mam z tym większego
    doświadczenia (co nieco jednak wiem) i zastanawiamn się czy korzystać z uslug
    doradcy finansowego. Skoro takie doradztwo nic nie kosztuje, to oni muszą na tym
    coś zarabiać - podejrzewam że w zwiazku z tym ja cos tracę, bo jak zalatwiabym
    formalności bezpośrednio w banku, to te pieniądze które oni zarabią zostaly by
    jakoś u mnie w kieszeni. Czy mam rację? Przecież ich zysk skąs sie musi brać. A
    może jakoś w przypadku pośredników pojawiają dodatkowe pieniądz, których i tak
    bym nie zaoszczędzil.

    dzięki z góry za wytlumaczenie tego zjawiska

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-12-09 14:25:44
    Temat: Re: doradcy finansowi
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    salasz napisał(a):
> [...]
    > bym nie zaoszczędzil.
    >
    > dzięki z góry za wytlumaczenie tego zjawiska

    jak ja sie dowiadywalem, to mi nie zaproponowali tego co jest dla mnie
    lepsze, ale to od czego maja wieksza prowizje, dlatego wole pojsc do
    agenta, ktory mi zaproponuje oferte jednej tylko firmy, albo do doradcy,
    ktoremu place za doradzenie

    sg