  • 1. Data: 2008-04-06 06:38:54
    Temat: donosy i grozby, gdzie jest granica
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Zona moja byla osobista ma problem z, prawdopodobnie niedoszlym amantem.
    Wysyla on regularnie donosy do dzielnicowego, iz w domu jej odbywaja sie
    libacje, dzieciaki sa nieupilnowane, etc.
    Dzielnicowy przychodzi, nic taiego nie stwierdza. Ja, jako ex, bywajacy
    u niej i nocujacy czasem nic podobnego nie stwierdzam.
    Donosy te koncza sie pelnym troski "oj, zeby tylko z tego jakiegosc
    nieszczescia nie bylo".
    Czy to ostatnie stwierdzenie mozna podciagnac pod grozby?
    Ja szczerze mowiac zaczynam sie obawiac calej sytuacji, zeby gosc nie
    wygenerowal jakiegos nieszczescia na potwierdzenie swych slow...

    "Porozmawianie" w 4 oczy (bo raczej wiemy kto to) zostawiam sobie na deser.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2008-04-06 08:15:04
    Temat: Re: donosy i grozby, gdzie jest granica
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > "Porozmawianie" w 4 oczy (bo raczej wiemy kto to) zostawiam sobie na
    > deser.
    Jest wysoce prawdopodobne, że to kobieta a nie mężczyzna wysyła te donosy
    SJS

  • 3. Data: 2008-04-06 08:24:25
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 08:38:54 +0200, MarcinJM napisał(a)
    w:<news:ft9r61$sge$1@news.onet.pl>:

    > Donosy te koncza sie pelnym troski "oj, zeby tylko z tego jakiegosc
    > nieszczescia nie bylo".
    > Czy to ostatnie stwierdzenie mozna podciagnac pod grozby?

    :-D

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 4. Data: 2008-04-06 10:41:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał
    > Donosy te koncza sie pelnym troski "oj, zeby tylko z tego jakiegosc
    > nieszczescia nie bylo".
    > Czy to ostatnie stwierdzenie mozna podciagnac pod grozby?

    Ciężko jednoznacznie uznać.
    Ale jeżeli wysyłający pisze nieprawdę to podpada to pod wykroczenie:
    -nieuzasadnione wywołanie działania organu lub
    -złośliwe niepokojenie.