  • Data: 2005-06-10 17:49:45
    Temat: doniesienie do prokurat. - jakie konsekwencje ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    co sie stanie w sytuacji, gdy zloze doniesienie do prok. o podejrzenie
    popelnienia przestepstwa np. polegajaca na przywlaszczeniu finansow
    przez pewna organizacje ?
    - czy i jak prok. zbada sprawe ?
    - jesli naruszenie bedzie mialo scisly zwiazek ze sprawozdaniem
    finansowym tejze instytucji, czy prok. poinformuje np. izbe skarowa ?
    - co sie stanie jak nie potwierdza sie moje podejrzenia ?
    - czy groza mi jakies konsekwencje ?
    - i w ogole, jak sie do tego zabrac ?

    pzdr.