    From: "adap" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dodatek pieniezny ZUS- rozdzielnosc majatkowa
    Date: Tue, 12 Jul 2005 21:24:07 +0200

    Witam serdecznie grupowiczow !

    Chcialam uruchomic w ZUS-ie przyznanie mojej mamie (rencistka chora na SM)
    jednorazowego dodatku pienieznego, o ktorym ostatnio troche sie mowi. Jako
    ze rodzice maja podpisana notarialnie rozdzielnosc majatkowa i nie nawet nie
    mieszkaja razem wydawalo mi sie ze wysokosc dochodow bedzie liczona tylko ze
    strony mamy.
    Poinformowano mnie jednak w ZUS-ie, ze takiego aktu notarialnego nie
    uwzgledniaja i aby dochod malzonkow byl rozpatrywany osobno mysza byc oni w
    separacji lub rozwiedzeni.
    Gdzie tu sens?
    Moze ja sie myle, gra nie idzie o wielka stawke, byloby to ok 250 zl, ale
    moze ktos z Panstwa ma podobna sytuacje i moze dostal inna odpowiedz?

    Pozdrawiam wszystkich goraco (mimo upalnych dni) :)

    Ada