  • 1. Data: 2003-03-05 21:17:52
    Temat: Będe wdziczna..
    Od: "AniaSZ" <J...@i...pl>

    Będe wdzięczna jak ktos odpowie mi na pytanie "Kryteria uporządkowania
    źródeł prawa oraz sposoby i znaczenie ogłaszania atów normatywnych"
    sczególnie odpwiedz na druga część.... z góry dziękuje
    jesli poda mi ktos lisnk to jakies stronki... byłabym wdzięczna...
    Julia

  • 2. Data: 2003-03-05 23:31:29
    Temat: Re: Będe wdziczna..
    Od: "Michał Kęcik" <m...@w...pl>

    Użytkownik "AniaSZ" <J...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sczególnie odpwiedz na druga część.... z góry dziękuje
    > jesli poda mi ktos lisnk to jakies stronki... byłabym wdzięczna...

    Podaje link:

    http://www.park.pl/index_du_przepis.php3?przepis=du&
    rok=2000&numer=62&pozycj
    a=718