  • 1. Data: 2006-03-09 11:42:52
    Temat: dobre :)
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1317219,2677,kioskart.html

    Trzeba uważać co się mówi o mordercy i gwałcicielu, bo jeszcze się go urazi i
    trzeba będzie bulić :)

  • 2. Data: 2006-03-09 12:05:03
    Temat: Re: dobre :)
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    > http://wiadomosci.onet.pl/1317219,2677,kioskart.html
    >
    > Trzeba uważać co się mówi o mordercy i gwałcicielu, bo jeszcze się go
    > urazi i
    > trzeba będzie bulić :)

    Ja pierdzielę... jakie to jest qrewsko chore państwo...

  • 3. Data: 2006-03-09 12:37:48
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ja pierdzielę... jakie to jest qrewsko chore państwo...

    Dałeś się nabrać autorowi artykułu, ktory szuka sensacji. Przecież artykuł
    mówi o tym, że morderca tylko złożył pozew. Miał do tego swoje chore prawo.
    Na całym świecie dzieją się takie rzeczy. Chore państwo to by dopiero było,
    gdyby sąd uznał mu zadośćuczynienie, a tak się prawie na pewno nie stanie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-03-09 13:05:17
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    > Na całym świecie dzieją się takie rzeczy. Chore państwo to by dopiero
    > było, gdyby sąd uznał mu zadośćuczynienie, a tak się prawie na pewno nie
    > stanie.

    Wystarczy naprawde dobry adwokat i facio niestety wygra w polskim sądzie ...
    niestety

    Piotrek

  • 5. Data: 2006-03-09 13:08:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Wystarczy naprawde dobry adwokat i facio niestety wygra w polskim sądzie ...
    > niestety

    Rozumiem, że jeśli nie wygra to odszczekasz publicznie co napisałeś? ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 6. Data: 2006-03-09 13:14:27
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    > Rozumiem, że jeśli nie wygra to odszczekasz publicznie co napisałeś? ;)

    Widze że zinterpretowałeś mojego posta tak jak bym ja był po stronie tego
    zwyrodnialca a tak wcale nie jest, po prostu w tym chorym państwie wszystko
    jest możliwe

    Piotrek

  • 7. Data: 2006-03-09 13:49:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/1317219,2677,kioskart.html
    >
    > Trzeba uważać co się mówi o mordercy i gwałcicielu, bo jeszcze się go urazi i
    > trzeba będzie bulić :)

    no wiesz jezeli zbluzgala przez udowodnieniem mu winy (przed prawomocnym
    wyrokiem)to moim zdaniem nie miala prawa a tym bardziej adwokat z
    jakiejs tam fundancji ochrony przed zbrodnia czy jakos tak ktory nazwal
    czlowieka ludzka szmata (czy czyms w tym rodzaju) bo w jego przypadku
    nie mozna tego tlumaczyc nawet emocjami.

    P.

  • 8. Data: 2006-03-09 13:58:08
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > no wiesz jezeli zbluzgala przez udowodnieniem mu winy (przed prawomocnym
    > wyrokiem)to moim zdaniem nie miala prawa

    Nie życzę ci żebyś się przekonał o tym, jak sam zachowałbyś się w danej
    sytuacji. Nie życzę. A kobieta na pewno była nie tylko w stanie wzburzenia
    emocjonalnego, ale może nawet i w depresji i/lub szoku.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 9. Data: 2006-03-09 14:11:46
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie życzę ci żebyś się przekonał o tym, jak sam zachowałbyś się w danej
    > sytuacji. Nie życzę. A kobieta na pewno była nie tylko w stanie wzburzenia
    > emocjonalnego, ale może nawet i w depresji i/lub szoku.

    A jesli czlowiek okaze sie niewinny?? To co wtedy?
    Bo musze sie zgodzic z Przemkiem. Narazie czlowiek nie zostal skazany, wiec
    w swietle prawa nadal jest niewinny - do winy rowniez sie nie przynal - wiec
    dlaczego, Wy, zachowujecie sie dokladnie tak jak tamci, czyli z gory
    zakladacie jego wine??

    Jacek

  • 10. Data: 2006-03-09 14:22:51
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

> [...]
    > wiec w swietle prawa nadal jest niewinny - do winy rowniez sie nie
    > przynal - wiec dlaczego, Wy, zachowujecie sie dokladnie tak jak tamci,

    Widziałeś opis materiału dowodowego? Na 99% jest winny. Ponadto emocje
    usprawiedliwiają taką wypowiedź. Można dyskutować czy w przypadku
    Kaczyńskiego nazwanie go przestępcą przed prawomocnym wyrokiem było
    naganne lub nie. W tym przypadku, wobec mocnych dowodów winy
    oskarżonego, oceniając sytuację "słusznościowo", kobieta ta miała pełne
    prawo wypowiedzieć się w ten sposób. Dyskutujemy bowiem raczej moralny
    aspekt tej sprawy a nie prawny.

    Pozdrawiam
    WS

    Zobacz stronkę mojej córeczki