  • 1. Data: 2003-03-24 09:59:36
    Temat: dlug
    Od: "kici_kici" <k...@o...pl>

    Witam,
    Chcialam sie zapytac jakie jest prawdopodobienstwo wytoczenia sprawy sadowej
    o odzyskanie dlugu w wysokosci 400 PLN, odkupionego od firmy kontrolerskiej
    (przejazd bez biletu). Chodzi tu o firme P.R.S.C.O.
    Z gory dziekuje za pomoc i sugestie.
    Magda

  • 2. Data: 2003-03-24 14:12:18
    Temat: Re: dlug
    Od: "janus" <k...@i...pl>

    witam bardzo duże , ich to nie kosztuje nic, Ty pokrywasz koszty procesu
    (jak go przegrasz a jest to wielce prawdopodobne)
    --
    Zakłady Bukmacherskie przez internet , sprawdź
    http://www.expekt.com/affiliate/bannerclick.jsp?aid=

  • 3. Data: 2003-03-24 14:29:21
    Od: "kici_kici" <k...@o...pl>

    a co, jezeli przesle im sie odpis z urzedu dotyczacy kradziezy dowodu, z
    ktorego ta osoba zostala spisana?

  • 4. Data: 2003-03-24 22:03:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to zostanie wszczęte postępowanie karne. Jak ktoś dostał karę, to musiał
    podpisać coś tam. Pobiorą od Ciebie wzory pisma i wypowie się grafolog. Są
    dwie możliwości. Albo okaże się, że to nie ty i sprawca pozostanie n/n a
    sprawa zostanie umorzona. Albo okaże się, że to TY i będziesz miał sprawę
    karną o wyłudzenie poświadczenia nieprawdy od urzędu (to zaświadczenie o
    utracie).

  • 5. Data: 2003-03-25 15:59:07
    Od: "kici_kici" <k...@o...pl>

    Teoretycznie niby tak, ale do praktyki ma to sie chyba nijak.
    Nie sadze, zeby firmie windykacyjnej chcialo sie powolywac grafologa za 400
    PLN kary, nie majac zadnej gwarancji, ze wygra.
    Ale moze moja intuicja jest zawodna.
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-03-25 17:31:39
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    kici_kici wrote:
    > Teoretycznie niby tak, ale do praktyki ma to sie chyba nijak.
    > Nie sadze, zeby firmie windykacyjnej chcialo sie powolywac grafologa za 400
    > PLN kary, nie majac zadnej gwarancji, ze wygra.

    Firmie to pewnie nie, ale ja bym powiedział, że to Ty musisz wykazać, że
    to nie jest Twój podpis.

    KG

  • 7. Data: 2003-03-25 20:17:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tak kwestii formalnej, to w toku postępowania karnego biegłego powołuje (i
    płaci za niego) organ prowadzący. Tak więc pokrzywdzonemu nie musi się
    opłacać, a grafologię trzeba będzie zrobić.