  • Data: 2007-03-30 10:37:17
    Temat: definicja oproznienia lokalu?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam problem z odzyskaniem kaucji mieszkaniowej /
    zwaloryzowanej/, od gminy. Kaucja wplacona byla przed 1970 rokiem
    przez moja babcie. Na tydzien przed smiercia wymeldowala sie z
    mieszkania i po kilku tygodniach ja wstapilem w kolejna umowe najmu na
    to mieszkanie, wplacajac kolena kaucje. Moja matka, spadkobierca
    wystapila o zwrot kaucji i otrzymala odpowiedz po pierwszej rozprawie
    w sadzie, ze nie nalezy sie zwrot bo moze to nastapic tylko w wypadku
    wykupu lub oproznienia lokalu. I tu moje pytanie - KIEDY MAMY DO
    CZYNIENIA Z OPROZNIENIEM, nie moge tego nigdzie znalezc. Czy samo
    wymeldowanie wystarczy?
    pozdrawiam, Jarek, Gliwice