  • 1. Data: 2006-10-12 09:30:43
    Temat: Zwrot kosztów
    Od: "Robert" <briesen[nospam]@o2.pl>

    Witam!
    Czy jeżeli jestem wezwany, na przesłuchanie w charakterze świadka, do
    komendy policji oddalonej od mojego miejsca zamieszkania ponad 400 km,
    przysługuje mi jakiś zwrot kosztow? Jeżeli tak to jaki? Na jakiej podstaiwe
    prawnej sięwesprzeć, aby się o niego ubiegać.
    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2006-10-12 09:58:55
    Temat: Re: Zwrot kosztów
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Robert napisał(a):
    > przysługuje mi jakiś zwrot kosztow? Jeżeli tak to jaki? Na jakiej podstaiwe
    > prawnej się wesprzeć, aby się o niego ubiegać.

    Poszukaj w:
    1.DEKRET z dnia 26 października 1950 r. o należnościach świadków,
    biegłych i stron w postępowaniu sądowym.
    2.Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 4 lipca 1990 r. w
    sprawie wysokości należności świadków i stron w postępowaniu sądowym.

  • 3. Data: 2006-10-12 10:05:30
    Od: "Robert" <briesen[nospam]@o2.pl>

    Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2.Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 4 lipca 1990 r. w sprawie
    > wysokości należności świadków i stron w postępowaniu sądowym.

    A świadek w komendzie policji, to to samo co przed sądem?

    Robert

  • 4. Data: 2006-10-12 10:59:24
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Robert napisał(a):
    > Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A świadek w komendzie policji, to to samo co przed sądem?

    Zadałeś sobie trud przeczytania tego dekretu i rozporządzenia? Tam jest
    odpowiedź.

  • 5. Data: 2006-10-12 11:42:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 11:58:55 +0200, wombi napisał(a):

    > 1.DEKRET z dnia 26 października 1950 r. o należnościach świadków,
    > biegłych i stron w postępowaniu sądowym.

    Czy ja dobrze rozumiem że będą w tym czasie za granicą i tak muszę
    wrócić na swój koszt, a zwrot dostanę conajwyżej za przejazd od swojego
    domu do sądu?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2006-10-12 11:45:16
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henry (k

    > Czy ja dobrze rozumiem że będą w tym czasie za granicą i tak muszę
    > wrócić na swój koszt, a zwrot dostanę conajwyżej za przejazd od swojego
    > domu do sądu?

    jeśl;i sąd skutzecznie dstarczy ci wezwanie za granicę to tak

    macso