  • 1. Data: 2006-05-01 07:45:46
    Temat: dane osobowe udostepniane mieszkancom dzielnicy
    Od: "artur" <a...@g...pl>

    Witam,
    w Skarżysku kamiennej w dzielnicy X ma byc budowana kanalizacja.
    kanalizacja ta ma biec przez posesje mieszkanców.
    kika osób nie che zeby kanalizacja bbiegla przez ich dzialki i napissali
    pismo odmowne.
    wydzial ochrony srodowiska w skarzysku napisal listy do wszystkich
    mieszkancow ze kilkamascie osob(podał dokladne dane wraz z imieniem,
    nazwiskiem i adresem zamieszkania) co mozna w takiej sytuacji zrobic?

  • 2. Data: 2006-05-01 11:27:11
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    artur wrote:
> [...]
    > mieszkancow ze kilkamascie osob(podał dokladne dane wraz z imieniem,
    > nazwiskiem i adresem zamieszkania) co mozna w takiej sytuacji zrobic?

    zorientowac sie, czy prawo nie nakłada na nich takiego obowiazku,
    poskarzyc sie do GIODO, oddac sprawe do sądfu, ze poprzez podanie
    adresów jesteście teraz szykanowani i domagac sie jakis 40 tys jako
    koszty przeprowadzki bo tutaj dluzej mieszkac sie nie da,

  • 3. Data: 2006-05-01 13:30:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    artur napisał:
> [...]
    > mieszkancow ze kilkamascie osob(podał dokladne dane wraz z imieniem,
    > nazwiskiem i adresem zamieszkania) co mozna w takiej sytuacji zrobic?

    Zgłosić przestępstwo z art. 51 ustawy o ochronie danych osobowych.
    Złożyć u burmistrza (albo prez. miasta, nie wiem co tam macie) skargę na
    bezprawne działania jego urzędników. Bezczelność trzeba tępić.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-05-01 15:06:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    artur napisał(a):

    > wydzial ochrony srodowiska w skarzysku napisal listy do wszystkich
    > mieszkancow ze kilkamascie osob(podał dokladne dane wraz z imieniem,
    > nazwiskiem i adresem zamieszkania) co mozna w takiej sytuacji zrobic?

    A co zawierały te listy? Informację o wszczęciu postępowania?

    M.

  • 5. Data: 2006-05-01 23:00:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 01 May 2006 17:06:28 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A co zawierały te listy? Informację o wszczęciu postępowania?

    Pewnie informacje w stylu "mieliśmy zbudować, ale nie zbudujemy bo ci
    państwo - tu lista - sie nie zgadzają". Opowiadano mi o podobnym przypadku
    sprzed paru lat, dotyczył on systemu odwodnienia budowanego w niewielkiej
    (notorycznie zalewanej przy roztopach i wiekszych opadach) wiosce na
    Podhalu. Jedna rodzina nie zgodzila sie, aby rury szly przez ich posesje.
    Firma robiąca ten system prawdopodobnie "uderzyła" ze sprawą do księdza, bo
    po niedzielnej mszy wszyscy już wiedzieli kto sie nie zgodził i przez kogo
    będą nadal zalewani :> Presja środowiska okazała sie tak skuteczna, że cała
    inwestycja zaraz ruszyła i nikt już nie oponował :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-05-02 19:59:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 01 May 2006 15:30:03 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Zgłosić przestępstwo z art. 51 ustawy o ochronie danych osobowych.
    Paczpan, to np. art. 36. § 1. kpa łamie ustawę ;)))
    > Bezczelność trzeba tępić.
    A ignorancję gładzić?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2006-05-02 21:02:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    poreba wrote:

    > Paczpan, to np. art. 36. § 1. kpa łamie ustawę ;)))

    Ani w tym przypadku sprawy (w sensie kpa) nie widzę, ani stron. A
    przyczyną zwłoki jest zaplanowanie inwestycji bez głowy (na terenach nie
    należących do miasta), a nie "Jak Kowalski ulica XXX".