  • 1. Data: 2004-07-31 11:31:55
    Temat: czym postraszyć nieuczciwego zegramistrza
    Od: "Nettie" <n...@g...wytnijto.pl>

    który zabrał mi firmową część od zegarka, poszłam do niego wymienić pasek od
    zegarka, firmowy kosztuje 70 pln, niefirmowy 30, powiedział ze naturalnie
    zamontuje na miejsce firmową sprzączkę. Za chwile w żywe oczy zaczął mi
    wmawiac te załozył mi moją tylko logo tissot się starło/ciekawe kiedy/,
    zarobił na mnie na czysto 70+30 pln
    chce tam pojsc i zalatwic te sprawe do konca, dla zasady, zeby tacy jak on
    nie czuli sie tak bezczelnie pewni
    czym mu moge pogrozic
    tzn czym konkretnym poza public relation w realu i necie:/
    Moze to i gra niewarta swieczki, ale zdenerwował mnie tym, że po przyłapaniu
    bezpośrednio przy odbiorze zegarka zaczął bezczelnie kłamać w żywe oczy. Jak
    możliwe żeby tacy ludzie czuli się tak pewnie? Nawet jeśli nie załatwię
    swojej sprawy, chciałabym miec poczucie że za każdym razem jak będą komuś
    wykręcać firmowe śrubki z zegarków albo sprzedawać lewe przypomną sobie
    jutrzejszą rozmowę ze mną
    ps. pisałam juz na pl.misc.konsument ale on jeszcze śpi albo juz je
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-31 11:43:36
    Temat: Re: czym postraszyć nieuczciwego zegramistrza
    Od: "Marcin Madej" <s...@m...lub.pl>

    Użytkownik "Nettie" <n...@g...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zegarka, firmowy kosztuje 70 pln, niefirmowy 30, powiedział ze naturalnie
    > zamontuje na miejsce firmową sprzączkę. Za chwile w

    Może poinformuj gdzie sie miesci ten zegarmistz co by omijać go szerokim
    łukiem ;)

  • 3. Data: 2004-07-31 12:40:17
    Od: "Nettie" <n...@g...wytnijto.pl>