  • 1. Data: 2004-07-31 07:10:23
    Temat: Jak to jest z abonamentam TV?
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Czy abonament placimy za posiadanie odbiornika tv, czy za odbior .
    Zalozmy ze wkladam odpowiednia karte do komputera i ogladam tv-musze
    placic abonament, czy nie...?
    --
    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2004-07-31 07:14:59
    Temat: Re: Jak to jest z abonamentam TV?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 09:10:23 +0200, >>torpis<< napisał/napisała:
    > Czy abonament placimy za posiadanie odbiornika tv, czy za odbior .
    > Zalozmy ze wkladam odpowiednia karte do komputera i ogladam tv-musze
    > placic abonament, czy nie...?

    IMHO, zgodnie z tym co tu wyczyatlem, musisz, bo placi sie za urzadzenia
    umozliwiajace odbior :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-07-31 07:20:50
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    > Czy abonament placimy za posiadanie odbiornika tv, czy za odbior .
    > Zalozmy ze wkladam odpowiednia karte do komputera i ogladam tv-musze
    > placic abonament, czy nie...?

    juz znalazlem http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ustawa_ritv
    Placimy za posiadanie odbiornika rtv. Nalezy sobie teraz zadac pytanie,
    czy komp z odpowiednia karta i oprogramowaniem jest odbiornikiem tv

    --
    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2004-07-31 07:24:07
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Papik napisał(a):

    > IMHO, zgodnie z tym co tu wyczyatlem, musisz, bo placi sie za urzadzenia
    > umozliwiajace odbior :)

    znalazlem http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ustawa_ritv ze placimy za
    posiadanie odbiornika tv. Czy komputer jest odbiornikiem tv..?

    --
    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2004-07-31 07:37:38
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Papik napisał(a):

    > IMHO, zgodnie z tym co tu wyczyatlem, musisz, bo placi sie za urzadzenia
    > umozliwiajace odbior :)

    art.4 pkt. 8 "...odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest
    urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu..."
    Wszystko jasne. Juz biegne zarejestrowac moja komorke bo moge w niej
    sluchac radia.
    Hehe

    --
    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2004-07-31 07:41:32
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 09:37:38 +0200, >>torpis<< napisał/napisała:
    > Wszystko jasne. Juz biegne zarejestrowac moja komorke bo moge w niej
    > sluchac radia.

    dokladnie :>

  • 7. Data: 2004-07-31 08:15:36
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 09:10:23 +0200, >>torpis<< naskrobał(a):

    > Czy abonament placimy za posiadanie odbiornika tv, czy za odbior .
    > Zalozmy ze wkladam odpowiednia karte do komputera i ogladam tv-musze
    > placic abonament, czy nie...?

    temat był omawiany dziesiątki razy na grupie i niestety nikt z powyzszych
    nie ma racji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-07-31 09:06:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > IMHO, zgodnie z tym co tu wyczyatlem, musisz, bo placi sie za urzadzenia
    > umozliwiajace odbior :)

    karta tv umowlizia podlaczenie kamery.
    w tel. tez mozesz ogladac, w lustrze tez (sasiada tv) oznacza to ze
    powinienes placic abonament ? (to zart ! )

    P.

  • 9. Data: 2004-07-31 11:35:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > dokladnie :>

    Nie chce mi się szukać przepisów, ale z tego co pamiętam, wystarczy
    rejestracja radia w miejscu zamieszkania, być mógł mieć dowolną ilość
    przenośnych.