  • Data: 2004-05-26 16:09:51
    Temat: Re: czy to sa jaja? (prokuratura etc.)
    Od: c...@g...pl (A.S.) szukaj wiadomości tego autora

    VND napisał(a):

    > Nie uwazam, zby rzucenie od czasu do czasu mieskiem bylo chamstwem.
    > Wasc jestes swiety?

    Nie - nie jestem swieta - jestem kobieta i chocby dlatego nie dopuszczam
    do przejawow chamstwa - ani w domu, ani (tym bardziej) publicznie. A to
    forum jest miejscem publicznym.
    A jesli juz sie zdarzy, ze jestem swiadkiem chamskich odzywek lub
    zachowania - reaguje natychmiast - miales Wasc przyklad:)
    pzdr
    A.