  • Data: 2003-09-16 13:54:11
    Temat: czy to jest paserstwo ? jaka za to kara ?
    Od: "Pawel K" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    tak mnie zastanawia jedna rzecz
    jakis czas temu koles wychodzil z komisu gdzie zakupil kino domowe. tuz po
    wyjsciu zaczepili go panowie policjanci, azeby sprawdzic numery czy aby nie
    jest kradzione. przy okazji sprawdzili discmana i telefon
    ostatnio tez do kolesia stojacego sobie w parku podeszli i sprawdzili mu
    telefon

    moje pytanie brzmi: jesli by sie okazalo ze ow telefon lub cokolwiek innego
    jest kradzione a osoba ktora posiadala go nie wiedziala o tym to czy osoba
    to ponosi jakies konsekwencje ?

    wiem ze kiedys chyba tak nie bylo, ale czasy sie zmieniaja i prawo rowniez

    bede wdzieczny jesli ktos mi wytlumaczy jak z tym jest naprawde

    pozdrawiam