  • 1. Data: 2008-01-22 08:17:29
    Temat: czy ten windows jest legalny
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    NIestety musze podać link d'o allegro
    http://allegro.pl/item299567440_windows_xp_professio
    nal_pl_oem_sp2_nowy_oryginalny.html

    Pytaniej jak w temacie
    Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny windows
    ?

  • 2. Data: 2008-01-22 08:27:44
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BETON napisał(a):

    > Pytaniej jak w temacie
    > Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny windows
    > ?

    Żeby odpowiedzień na to pytanie trzeba by przeczytać Licencję tego konkretnego
    opgrogramowania. Z tego co widać są to pakiety licencjonowane do sprzedazy z
    nowymi komputerami firmy Dell. Krotko mowiac, instalowanie tego
    opgrogramowania na jakimkolwiek innym komputerze niz nowy komputer Dell moze
    byc naruszeniem Licencji.

    Jestem w 100% pewien, ze infolinia Microsoftu udzieli Ci wiarygodnej
    informacji w tej sprawie - i tam tez powinienes swoje pytanie kierowac.

    j.

  • 3. Data: 2008-01-22 09:02:46
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nal_pl_oem_sp2_nowy_oryginalny.html

    > Pytaniej jak w temacie
    > Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny

    nie

  • 4. Data: 2008-01-22 09:03:08
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    nal_pl_oem_sp2_nowy_oryginalny.html

    > nie

    jest legalny co najwyzej mzoe byc uzyty niezgodnie z licencja (czyli moze
    zostac zlamana umowa cywoilnoprawna)

  • 5. Data: 2008-01-22 09:30:37
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Jesli uda sie go aktywowac i nakleic naklejke na obudowe to jest w 100%
    legalny.

  • 6. Data: 2008-01-22 09:51:30
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

> [...]
    nal_pl_oem_sp2_nowy_oryginalny.html

    | Pytaniej jak w temacie
    | Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny

    Witam.

    http://www.microsoft.com/poland/partner/oem/licencjo
    nowanie.mspx

    Nieotwarte opakowania oprogramowania OEM mogą być dystrybuowane do innych
    producentów systemów,
    jednak nie mogą być przekazywane użytkownikom. (.............) Wyjątkiem od
    tej reguły jest przypadek,
    gdy użytkownik końcowy samodzielnie montuje własny komputer PC. W takim
    wypadku użytkownik
    końcowy jest uznawany za producenta systemów w rozumieniu licencji
    producenta systemów OEM Microsoft.

    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 7. Data: 2008-01-22 10:18:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    januszek napisał(a) :
    > Jestem w 100% pewien, ze infolinia Microsoftu udzieli Ci wiarygodnej
    > informacji w tej sprawie - i tam tez powinienes swoje pytanie kierowac.

    Nie byłbym tego pewien. To jest często linia dezinformacji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2008-01-22 10:26:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    BETON napisał(a) :
    > NIestety musze podać link d'o allegro
    > Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny windows

    Tak.
    Nie zapytałeś, czy możesz go legalnie użytkować. Jeśli na
    komputerze DELL, to tak.
    Możesz np. mieć legalną kopię "zwykłej" płyty do WinXP. Oryginał
    może ulec zniszczeniu, zgubieniu. Ten napis "Dell" z książeczki
    może zeżreć Ci chomik. Co dalej? Pomyśl ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 9. Data: 2008-01-22 13:15:26
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 22 Sty, 10:30, "MT" <a...@n...www> wrote:
    > Jesli uda sie go aktywowac i nakleic naklejke na obudowe to jest w 100%
    > legalny.

    Ciekawe bzdury. Rozumiem ze wg Ciebie program nie bedzie legalny bo
    nie nakleisz naklejki? Dobre

  • 10. Data: 2008-01-22 13:26:09
    Od: "MT" <a...@n...www>

    "
    > Ciekawe bzdury. Rozumiem ze wg Ciebie program nie bedzie legalny bo
    > nie nakleisz naklejki? Dobre"

    Naklejke lepiej nakleic np na ,monitor lub obudowe tak zeby zona robiac
    porzadki jej nie wyrzucila .