  • 1. Data: 2009-05-27 18:53:17
    Temat: czy taka działalność jest legalna?
    Od: k...@o...pl

    http://www.szukamyludzi.pl/

  • 2. Data: 2009-05-27 21:35:00
    Temat: Re: czy taka dzialalnosc jest legalna?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:5ee36d7b-d65d-4b17-a65d-ebce6983c250@b1g2000vbc
    .googlegroups.com...
    > http://www.szukamyludzi.pl/

    Ja tu nic nielegalnego nie widze poza tym, ze przy tak opracowanym
    regulaminie, to im sie szukac nie oplaca. Jak nie znajda, to 2/3 z 25 zl
    jest ich. Jak znajda, to dopiero powiedza, ile chca za udostepnienie tych
    informacji. Nie wiadomo ile sobie zazycza.

  • 3. Data: 2009-05-27 22:06:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > regulaminie, to im sie szukac nie oplaca. Jak nie znajda, to 2/3 z 25 zl
    > jest ich. Jak znajda, to dopiero powiedza, ile chca za udostepnienie tych

    Nie sadze, ze ich. Za SMS premium w przypadku malo chodliwego serwisu
    prowizje potrafia dochodzic do 50%

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-28 05:31:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ja tu nic nielegalnego nie widze poza tym, ze przy tak opracowanym
    > regulaminie, to im sie szukac nie oplaca. Jak nie znajda, to 2/3 z 25
    > zl jest ich.

    Ja tam chcialbym wiedziec komu mialbym przekazac 25 zl za usluge.
    A tu zadnych danych na stronie. Trudno powiedziec,
    ze to nielegalne, ale na pewno niezgodne z prawem.

  • 5. Data: 2009-05-28 12:01:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "cef" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Ja tam chcialbym wiedziec komu mialbym przekazac 25 zl za usluge.
    > A tu zadnych danych na stronie. Trudno powiedziec,
    > ze to nielegalne, ale na pewno niezgodne z prawem.

    Zalezy jeszcze z jakim. Na pierwszym miejscu pewnie z podatkowym ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-28 19:00:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uzytkownik "cef" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Zalezy jeszcze z jakim. Na pierwszym miejscu pewnie z podatkowym ;)

    Ciekawe, co masz do zarzucenia od strony podatkowej.