eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy sprzedając usługę internetową trzeba zaznaczyć kto płaci za połączenie ? › czy sprzedając usługę internetową trzeba zaznaczyć kto płaci za połączenie ?
  • Data: 2003-04-16 13:42:29
    Temat: czy sprzedając usługę internetową trzeba zaznaczyć kto płaci za połączenie ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    być może wydawało mi się, ale gdzieś czytałem, że obecnie jest obowiązek
    podawania całkowitej ceny za korzystanie z produktu

    chodzi o to, czy jeśli sprzedaję usługę internetową (na przykład dostęp do
    płatnych zasobów na mojej stronie) to muszę zaznaczyć, że koszt połączenia z
    Internetem pokrywa klient, albo, że produkt nie obejmuje ceny połączenia z
    Internetem ?

    czy ktoś może to potwierdzić i podać ewentualnie dokładne przepisy, na które
    można się tutaj powołać ?

    --
    pozdrawiam
    plusz