  • 1. Data: 2011-03-14 08:10:41
    Temat: czy rzad jest niekompetentny czy moze celowo chca zarznac polski internet?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...chodzi mi o przekazanie stron internetowych pod koncesjonowane i
    nadzór KRRiT...

    Ktoś ma swojego videobloga - i już zasadniczo (wg. tego projektu)
    powinien się w KRRiT rejestrować.

  • 2. Data: 2011-03-14 08:15:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jedno nie wyklucza drugiego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-14 08:38:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-14 09:10, Andrzej Ława pisze:
    > ...chodzi mi o przekazanie stron internetowych pod koncesjonowane i
    > nadzór KRRiT...
    >
    > Ktoś ma swojego videobloga - i już zasadniczo (wg. tego projektu)
    > powinien się w KRRiT rejestrować.

    I to i to. Wyjście z sytuacji - rejestrować strony za granicami polski.
    Ta regulacja tak czy siak jest "wirtualna" nie ma czegoś jak "polski
    internet" Czy polonijna gazeta z USA podlega pod regulacje? Nie. Po co
    regulować dostawców VOD w Polsce skoro przeniosą się do Czech i będą
    robili to samo tyle że podatki będą odprowadzali gdzieś indziej.
    Videobloga można prowadzić na Youtube więc rejestrować nie trzeba.

  • 4. Data: 2011-03-14 14:04:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-14 09:38, PesTYcyD wrote:

    > I to i to. Wyjście z sytuacji - rejestrować strony za granicami polski.
    > Ta regulacja tak czy siak jest "wirtualna" nie ma czegoś jak "polski
    > internet"

    Wątpię by rejestracja u zagranicznego nazywacza cokolwiek zmieniała.
    Gdzieś firma jest założona, zakładanie dodatkowej za granicą na tyle
    mądre, żeby ominąć konkretny przepis wcale nie musi być takie proste. A
    już na pewno nie będzie darmowe.

    gacek

  • 5. Data: 2011-03-14 14:42:51
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-14 15:04, gacek pisze:
> [...]
    > Gdzieś firma jest założona, zakładanie dodatkowej za granicą na tyle
    > mądre, żeby ominąć konkretny przepis wcale nie musi być takie proste. A

    Nie ma żadnego problemu z założeniem firmy za granicami Polski. A
    przeniesienie może dotyczyć wszystkiego nie tylko samej nazwy w polskich
    DNSach ale i cały serwer można przenieść za granice Polski. Usługodawców
    jest multum.

  • 6. Data: 2011-03-14 14:48:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Ława wrote:
    > ...chodzi mi o przekazanie stron internetowych pod koncesjonowane i
    > nadzór KRRiT...
    >
    > Ktoś ma swojego videobloga - i już zasadniczo (wg. tego projektu)
    > powinien się w KRRiT rejestrować.

    zamiast zlikwidować ten kretyński twór to dają mu nowe uprawnienia... a
    najgłupsze ze posłowie nie protestują. Wybieramy idiotów na posłów, bez
    względu na kogo byśmy nie głosowali.

  • 7. Data: 2011-03-14 16:15:03
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-14 15:42, PesTYcyD wrote:

    > Nie ma żadnego problemu z założeniem firmy za granicami Polski.

    Mhm, poza tym, że ktoś musi wiedzieć gdzie, jak, no i to faktycznie
    zrobić. Nie zapominając o tym, że w Polsce obsługujesz finanse (usługi,
    pracownicy) i podatki też jakoś trzeba dograć. Ale pewnie to się
    wszystko wyklika, prawda?

    Między bloggerem, a ITI z tysiącami pracowników jest trochę przestrzeni.
    Zwłaszcza dla małych firm dodatkowe problemy mogą stanowić duży problem.
    Bo to trzeba ogarnąć jeszcze przed pierwszym wpływem.

    gacek

  • 8. Data: 2011-03-14 18:02:54
    Od: "Papa5merf" <s...@p...ru>

    Órzytkownik "PesTYcyD" napisał:

> [...]
    > Czech i będą robili to samo tyle że podatki będą odprowadzali gdzieś
    > indziej. Videobloga można prowadzić na Youtube więc rejestrować

    ale w kraju nie będą mogli z tych serwerów korzystać i o to chodzi, w
    chinach tak mają i są zadowoleni:O)
    każdy miliard złotych odebrany głodującym dzieciom, chorym i bezrobotnym i
    wydany na cenzurę i inwigilację internetu to dobra i potszebna inwestycja,
    oby więcej takich inicjatyf!:O)