eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy podpis elektroniczny może być nie ważny na wypowiedzeniu umowy ? › czy podpis elektroniczny może być nie ważny na wypowiedzeniu umowy ?
  • Data: 2004-03-18 20:16:06
    Temat: czy podpis elektroniczny może być nie ważny na wypowiedzeniu umowy ?
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pewien plan w stosunku do instytucji lekceważącej klientów
    mam zamiar wysłać wypowiedzenie umowy e-mailem z podpisem elektronicznym
    (oczywiście wydanym przez uprawnioną instytucję - Unizeto)

    czy są jakieś podstawy prawne dzięki którym usługodawca może zakwestionować
    taką formę wypowiedzenia umowy ?

    --
    pozdrawiam
    plusz