  • 1. Data: 2004-02-25 10:51:20
    Temat: Awans (zw wynagrodzenia) po skonczeniu studiow?
    Od: dofik <d...@f...pl>

    Witam.
    Szukalem w sieci czytalem KP itd ale niestety nie znalazlem nic co by mnie
    satysfakcjonowalo.
    O co chodzi:

    Pracuje 7 lat na jednej uczelni (jako technik). rok temu skonczylem studia.
    Moje kwalifikacje wiec wzrosly. Pytanie.
    Czy jest gdzies w Prawie napisane czy jakos obligatoryjnie nalezy mi sie
    podwyzka ? ew zmiana stanowiska ? (np na specjaliste- o ile dobrzekojarze -
    nalezy sie, po 5 latach pracy na jednym stanowisku i majac wykszt. wyzsze.)
    Podanie zostalo napisane - wystepowal z nim do rektora moj "najblizej"
    przelozony szef (szef technikow w mojej katedrze), ale odpowiedz byla bodaj
    enigmatyczna - do rozpatrzenia we wrzesniowej kalkulacji (oczywiscie wrz
    2003).
    Wogole co moge zrobic ? Prosze o odpowiedz
    MK

  • 2. Data: 2004-02-25 10:56:29
    Temat: Re: Awans (zw wynagrodzenia) po skonczeniu studiow?
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    dofik wrote:

> [...]
    > wrzesniowej kalkulacji (oczywiscie wrz 2003).
    > Wogole co moge zrobic ? Prosze o odpowiedz

    Nie ma takich przepisów w prawie powszechnie obowiązującym. W
    niektórych uczelniach istnieją jednak nadal pozostałości po poprzednim
    ustroju w postaci tzw "siatki płac" nazywanej czasami w ustroju
    aktualnie obowiązującym "regulaminem wynagradzania". Sprawdź czy coś
    takiego istnieje u was.

  • 3. Data: 2004-02-25 11:01:21
    Od: dofik <d...@f...pl>

    Jureq wrote:
    Jesli masz na mysli tzw widełki itp, to tak istnieje to. I ciekawe jest to
    ze nowo przyjmowany pracownik z wykszt wyzszym na st techniczne dostanie
    WIEKSZE PIENIADZE niz ja pracujacy juz dlugo.. bo bedzie gdzie indziej w
    siatce plac czy widelkach.