  • 1. Data: 2006-01-12 12:51:25
    Temat: czy musze płacić
    Od: memfis<m...@p...onet.pl>

    kupilem samochod i odrazu ubezpieczylem go w pzu jednak po kilku miesiacach
    dostalem list od warty o tym ze musze zaplacic za oc poniewaz samochod byl
    ubezpieczony moje pytanie brzmi czy musze placic czy moge jakos temu zapobiec?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-12 16:54:18
    Temat: Re: czy musze płacić
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    memfis wrote:
> [...]
    > ubezpieczony moje pytanie brzmi czy musze placic czy moge jakos temu zapobiec?

    kupiles uzywany samochod.
    ubezpieczenie samochodu przeszlo na ciebie.
    skoro umowy nie wypowiedziales do warta slusznie sie dopomina.

  • 3. Data: 2006-01-12 18:26:55
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    > kupiles uzywany samochod.
    > ubezpieczenie samochodu przeszlo na ciebie.
    > skoro umowy nie wypowiedziales do warta slusznie sie dopomina.

    O ile się orientuję kupujący ma miesiąc czasu na to wypowiedzenie.
    Teraz, to już lipa. PZU kasy Ci nie zwróci, a Warta będzie się
    dopominać o swoje i raczej się z tego nie wykręcisz.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2006-01-12 19:18:11
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Zbig.T napisał:

    > O ile się orientuję kupujący ma miesiąc czasu na to wypowiedzenie.
    > Teraz, to już lipa. PZU kasy Ci nie zwróci, a Warta będzie się
    > dopominać o swoje i raczej się z tego nie wykręcisz.
    > Pzdr.

    to umowa ubezpieczenia oc przechodzi na nowego wlasciciela? dobrze to
    rozumiem?

    pozdr

  • 5. Data: 2006-01-12 20:37:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    o`rety wrote:
    > to umowa ubezpieczenia oc przechodzi na nowego wlasciciela? dobrze to
    > rozumiem?

    tak.

    tak samo jak chyba na miesiac przed koncem umowy jej nie wypowiesz, to
    jst automatycznie przedłuzana na nastepny rok.
    Fakt niezaplacenia skladki skutkuje tym, ze ubezpieczyciel bedzie cie o
    nia scigal, a nie tym, ze umowa nie zostala zawarta.

  • 6. Data: 2006-01-13 11:45:22
    Od: "pb" <x...@h...com>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał > tak samo jak
    chyba na miesiac przed koncem umowy jej nie wypowiesz, to
    > jst automatycznie przedłuzana na nastepny rok.
    ???
    no pierwsze slysze
    ja wypowiadalem w ostatni dzien umowy i to juz po 20
    faksem do firmy

  • 7. Data: 2006-01-13 16:43:06
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > kupiles uzywany samochod.
    > ubezpieczenie samochodu przeszlo na ciebie.
    > skoro umowy nie wypowiedziales do warta slusznie sie dopomina.
    a jezeli w umowie nie jest okreslone czy samochod jest ubezpieczony i u
    kogo ?
    tak sie zastanawiam nad taka sytuacja

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 8. Data: 2006-01-13 19:04:00
    Od: memfis<m...@p...onet.pl>

    wiec jwesli zaplace to o co warta mnie sciga bede mial problem z glowy ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2006-01-13 19:35:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    memfis wrote:
    > wiec jwesli zaplace to o co warta mnie sciga bede mial problem z glowy ?

    Wypowiedzieć umowę!
    Bo za rok znowu cie będą ścigać.
    Nikt nie zabrania mieć dwóch OC.

  • 10. Data: 2006-01-13 19:46:02
    Od: memfis<m...@p...onet.pl>

    wiec jak to zrobic ?napisac podanie alo cos ktos ma jakies wzory?

    -> http://usenet.pomocprawna.info