  • 1. Data: 2003-05-29 07:38:44
    Temat: czy mozna dostac 6 lat
    Od: "Michal S." <m...@o...pl>

    i pozostac na wolnosci do czasu uprawomocnienia sie wyroku?
    Dziwne? czy nie...

  • 2. Data: 2003-05-29 07:40:28
    Temat: Re: czy mozna dostac 6 lat
    Od: "Michal S." <m...@o...pl>

    a i nie przyznaje sie delikwent do winy!!!

  • 3. Data: 2003-05-29 13:29:48
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > i pozostac na wolnosci do czasu uprawomocnienia sie wyroku?
    > Dziwne? czy nie...

    Mozna, ale hmm.. no fakt - praktyka jest chyba troche inna.
    Tzn. przy takiej wysokosci ja bym raczej aresztowal kolesia, bo
    sam na jego miejscu chyba bym uciekal na Ural, no chyba zebym
    byl pewny zwyciestwa w apelacji :)

    Konrad

  • 4. Data: 2003-05-29 16:00:58
    Od: "Michal S." <m...@o...pl>

> [...]
    > Tzn. przy takiej wysokosci ja bym raczej aresztowal kolesia, bo
    > sam na jego miejscu chyba bym uciekal na Ural, no chyba zebym

    Czy mowisz jako sedzia czy tez jako ten skazany?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-05-29 17:19:17
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    A dlaczego Cie to DZIWI ?

  • 6. Data: 2003-05-29 18:01:09
    Od: "Michal S." <m...@o...pl>

    6 lat to szmat czasu..... kaucja 30 tys. szkoda wyrzadzona 1.000.000
    no...i sie skazany nieprawomocnie nie przyznaje do winy!

    ?

  • 7. Data: 2003-05-29 21:25:10
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Czy mowisz jako sedzia czy tez jako ten skazany?

    Aresztowal jako sedzia a uciekl jako skazany...