  • 1. Data: 2010-09-26 07:51:58
    Temat: czy mozna cofnac darowizne po kilku latach
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam:) Moja sasiadka przepisala na swojego wnuczka darowizne w
    postaci domu i dzialki rolnej z zastrzezeniem ze bedzie mogla mieszkac
    tam do konca zycia.Uplynelo kilka lat.Wnuczek dla tej kobiety zrobil
    sie niedobry, przeprowadza tam modernizacje bez jej zgody, sprowadzil
    na teren posesji groznego psa i wejscie na ten teren jest dla niej
    czasem niemoziwy. Konflikty z wnukiem przybraly na sile Ona natomiast
    do konca swojego zycia chcialaby mieszkac w miare nie zmieninym stanie
    i chcialaby w jakis sposob cofnac ta darowizne.Czy mozna cos zrobic w
    tej sprawie?

  • 2. Data: 2010-09-26 10:07:26
    Temat: Re: czy mozna cofnac darowizne po kilku latach
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kasia napisal:
> [...]
    > do konca swojego zycia chcialaby mieszkac w miare nie zmieninym stanie
    > i chcialaby w jakis sposob cofnac ta darowizne.Czy mozna cos zrobic w

    Może cofnąć sądownie, ale musi to odpowiednio uzasadnić
    oraz OIDP zwrócić nakłady poniesione przez wnuka, ale tu
    niech mnie mędrcy poprawią ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-09-26 12:40:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/26/2010 2:51 AM, kasia wrote:
> [...]
    > do konca swojego zycia chcialaby mieszkac w miare nie zmieninym stanie
    > i chcialaby w jakis sposob cofnac ta darowizne.Czy mozna cos zrobic w

    wpisz w googlach odwołanie darowizny

  • 4. Data: 2010-10-03 17:42:20
    Temat: Odp: czy mozna cofnac darowizne po kilku latach
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Uzytkownik "kasia" <l...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    4g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]
    > do konca swojego zycia chcialaby mieszkac w miare nie zmieninym stanie
    > i chcialaby w jakis sposob cofnac ta darowizne.Czy mozna cos zrobic w

    w wypadku razacej niewdziecznosci przy czym "darowizna nie moze byc
    odwolana po uplywie roku od dnia, w którym uprawniony do odwolania
    dowiedzial sie o niewdziecznosci obdarowanego", ale ciezko za nia
    uznac posiadanie psa i inwestycje w podarowana nieruchomosc