  • 1. Data: 2006-10-23 15:19:02
    Temat: czy moge wymienic towar po rozkapkowaniu?
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    kupilem w ikea zaluzje drewniane jednak okazalo sie ze sa za waskie po
    prostu zwykla pomylka, najgorsze ze nie popatrzylem dokladnie na nalepke i
    otworzylem przezroczyste pudelko tzn rozscielem i wyjelem zaluzje.
    rozkapokawalem woreczki itp. a pozniej popatrzylem na ulotke :). teraz mam
    pytanie czy otwarty towar podlega wymianie czy beda klopoty?

  • 2. Data: 2006-10-23 15:24:05
    Temat: Re: czy moge wymienic towar po rozkapkowaniu?
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > pytanie czy otwarty towar podlega wymianie czy beda klopoty?

    Zadzwon do Ikei i zapytaj bo to tylko ich dobra wola, nic wiecej

    Angie

  • 3. Data: 2006-10-23 15:26:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 17:19:02 +0200, bbl napisał(a):

    > teraz mam pytanie czy otwarty towar podlega wymianie czy beda klopoty?

    http://www.ikea.com/ms/pl_PL/customer_service/faq/fa
    q.html#0002

    3. W ciągu ilu dni mogę zwrócić zakupiony w IKEA towar?
    Jeśli zmienisz zdanie i będziesz chciał oddać zakupiony towar, możesz to
    zrobić w ciągu 60 dni od daty zakupu przedstawiając paragon lub fakturę.
    Towar powinien mieć oryginalne opakowanie i nie nosić śladu używania i
    montażu.
    Możliwość zwrotu nie dotyczy:
    o tkanin ciętych z metra,
    o rozpakowanej pościeli,
    o żarówek i świetlówek,
    o kwiatów doniczkowych,
    o zmontowanych mebli,
    o materacy,
    o towaru kupionego z ekspozycji lub przecenionego,
    o sprzętu AGD firmy Whirlpool,
    o baterii.
    Jesli za zakupiony towar płaciłeś kartą kredytową zwrot pieniędzy może być
    zrealizowany tylko na kartę, którą dokonana była płatność (kartą może
    posługiwać się wyłącznie jej własciciel).

    A jeśli chodzi o prawo, to nie masz możliwości zwrotu. To co robi Ikea to
    przejaw ich dobrej woli, nic więcej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl