  • 1. Data: 2006-10-23 14:10:54
    Temat: Kto/jak moze zglosic przestepstwo w spolce zoo ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Spolce z o.o. skardziono sprzet. Kto i jak (jakies upowaznienie) moze
    dokonac zgloszenia na policji ? Zatrudniony jest tylko prezes, reszta na
    umowy - zlecenia

    Fantom

  • 2. Data: 2006-10-23 14:16:59
    Temat: Re: Kto/jak moze zglosic przestepstwo w spolce zoo ?
    Od: stern <s...@0...pl>

    Fantom napisał(a):
    > Witam
    > Spolce z o.o. skardziono sprzet. Kto i jak (jakies upowaznienie) moze
    > dokonac zgloszenia na policji ?

    pan może, pani może, państwo mogą
    każdy może

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-10-23 15:36:05
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > pan może, pani może, państwo mogą
    > każdy może

    A druga czesc pytania ? W jaki sposob ? Czy potzrebne jest jakies
    'specjalne' upowaznienie czy byle papierek napisany ?

    Fantom

  • 4. Data: 2006-10-23 17:11:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Każdy, kto posiada informacje o przestępstwie nie tylko może, ale powinien
    złożyć zawiadomienie o przestępstwie. A forma w zasadzie dowolna, byle jasna.
    najlepiej przespacerować się do jednostki policji i ustnie do protokołu.

  • 5. Data: 2006-10-24 06:02:55
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    jasna.
    > najlepiej przespacerować się do jednostki policji i ustnie do protokołu.

    Bo to jasne. Tylko, ze chcemy zlozyc powiadomienie na nasza szkode a nie
    tylko ze jako osoba prywatna wiem, ze komu cos zrobiono

    Fantom

  • 6. Data: 2006-10-24 14:02:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bo to jasne. Tylko, ze chcemy zlozyc powiadomienie na nasza szkode a nie
    > tylko ze jako osoba prywatna wiem, ze komu cos zrobiono

    I co to niby ma zmieniać?

  • 7. Data: 2006-10-25 06:47:22
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > I co to niby ma zmieniać?

    No nie wiem, nie znam sie
    Ale chce byc jako poszkodowany a nie jako swiadek
    Moze np wtedy mam ciagly wglad do sprawy ?
    Albo po zakonczeniu latwiej z cywilnego odzyskac pieniadze ?

    Fantom

  • 8. Data: 2006-10-25 16:16:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale chce byc jako poszkodowany a nie jako swiadek

    Takie cuda, to tylko w Erze.

    > Moze np wtedy mam ciagly wglad do sprawy ?

    Jako pokrzywdzony tak. No ale pokrzywdzonym w tym wypadku może być zarząd spółki
    ewentualnie właściciele udziałow. Pracownik może działać w imieniu spółki, o ile
    dostanie upoważnienie. Ale to z zawiadomieniem zwiazku zadnego nie ma.

    > Albo po zakonczeniu latwiej z cywilnego odzyskac pieniadze ?

    Pewnie tak.