    From: "cisco" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy maile mogą być dowodem w sprawie?
    Date: Mon, 27 Oct 2003 18:11:46 +0100

    czesc
    jak wygląda w świetle polskiego prawa sprawa traktowania maili jako dowodu w
    sprawie. Chodzi mi oczywiście o zwykłe maile, bez żadnego tam podpisu
    cyfrowego itp.... W zasadzie każdy mail można zapisać na dysku, potem
    otworzyć w notatniku, pozmieniać treść i gotowe. Można dowolnie sfałszować
    treść maila. Czy też jest coś o czym nie wiem z punktu widzenia
    technicznego? W źródle wiadomości jest też coś takiego jak message ID - czy
    aministratorzy kont pocztowych moją obowiązek ujawnić na żadanie prokuratury
    pełną, oryginalną treść maila na podstawie właśnie tego message ID?
    pozdrawiam
    Cisco