  • 1. Data: 2007-09-27 08:24:24
    Temat: czy da się tak zrobić u notariusza ?
    Od: "heniek" <s...@U...pl>

    Witam.

    Jest taka sprawa. Ojciec i jego brat a mój wujek odziedziczyli nieruchomość.
    Ojciec chce podarować mi swoją część a wujek chce kasy.
    Czy jeżeli dogadam się z wujkiem w taki sposób: teraz wyceniamy jego połowę
    na np. 200.000 i mam powiedzmy czas 20 lat na to żeby mu to oddać.
    Da się zrobić taką umowę notarialną ?

    Pozdrawiam H.

    --
    Wesprzyj honorowe krwiodawstwo.
    Oddaj krew lub kup gadżet

  • 2. Data: 2007-09-27 12:52:33
    Temat: Re: czy da się tak zrobić u notariusza ?
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    Użytkownik "heniek" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    połowę
    > na np. 200.000 i mam powiedzmy czas 20 lat na to żeby mu to oddać.

    z tego co słyszałem termin płatności w akcie notarialnym można dowolnie
    zapisać.

  • 3. Data: 2007-09-27 19:10:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dyzmund" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > nieruchomość.
    > połowę
    > z tego co słyszałem termin płatności w akcie notarialnym można dowolnie
    > zapisać.

    Z tym, że własność nieruchomości przechodzi na pytającego w chwili
    podpisania aktu, a nie po zapłacie.