    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: coś poprawić w tym piśmie do Polkomtelu?
    Date: Tue, 02 Jul 2013 19:11:11 +0200

    "W sprawie odpowiedzi na moja reklamację dotyczącą płatnych SMSów
    Jak pisałem w reklamacji od kilku miesięcy mój rachunek był obciążany
    kwotami za przychodzące do mnie a nie zamawiane od połowy marca 2013
    roku SMSy.
    Ponieważ reklamacja nie została uwzględniona zachodzi podejrzenie
    działania na moją szkodę - proszę więc o podanie jaki procent waszych
    abonentów do których wysyłano płatne SMSy zwróciło się do Polkomtela o
    anulowanie tego typu usługi bo odbywała się ona bez ich świadomej zgody.
    Ponieważ zachodzi tu podejrzenie popełnienia przestępstwa
    "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."
    to oczekuję odpowiedzi od Was ponieważ bez podania statystyki nie jest
    możliwe ustalenia czy jest to zjawisko marginalne czy też jest
    działającym za waszą zgodą stałym procederem.
    Uważam, że ze strony Polkomtelu nie podejmuje się odpowiednich,
    chroniących klienta działań zabezpieczających przed oszustami
    działającymi w sieci Plus GSM."

    --
    sjs