  • Data: 2013-07-02 22:02:40
    Temat: Re: coś poprawić w tym piśmie do Polkomtelu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2013 19:11, SJS pisze:

    > Ponieważ reklamacja nie została uwzględniona zachodzi podejrzenie
    > działania na moją szkodę - proszę więc o podanie jaki procent waszych
    > abonentów do których wysyłano płatne SMSy zwróciło się do Polkomtela o
    > anulowanie tego typu usługi bo odbywała się ona bez ich świadomej zgody.

    ROTFL

    Chcesz, żeby umarli ze śmiechu? ;)

    [ciach]

    > to oczekuję odpowiedzi od Was ponieważ bez podania statystyki nie jest
    > możliwe ustalenia czy jest to zjawisko marginalne czy też jest
    > działającym za waszą zgodą stałym procederem.

    Nie jesteś organem uprawnionym do takich badań.

    Możesz złożyć reklamację. Możesz potem się sądzić jak jej nie uznają lub
    zawiadamiać prokuraturę.

    > Uważam, że ze strony Polkomtelu nie podejmuje się odpowiednich,
    > chroniących klienta działań zabezpieczających przed oszustami
    > działającymi w sieci Plus GSM."

    Czekaj, czekaj, szklana kula mi się uruchomiła... ich odpowiedź będzie
    brzmieć mniej-więcej tak (tylko może nieco ją... wygładzą ozdobnikami):
    "Chłopie, my uważamy, że nie czytasz składanych zamówień, więc sam
    jesteś sobie winien, że nie wiesz co zamówiłeś... a my nie musimy ci
    udzielać żadnych informacji, więc możesz nam skoczyć... ale najpierw
    zapłać, bo ci pozwiemy o zapłatę".

    Pewnie jeszcze coś dołączą o dokładaniu starań itepe ;)

    Znając z kolei ciebie zaraz zaczniesz coś się tutaj pianą pluć, ale
    SPRÓBUJ zastanowić się przez chwileczkę nad czymś takim: jak oni mają
    odróżnić gamonia, który się pomylił (nawet jeśli faktycznie umowa/oferta
    są tak skonstruowane, żeby w błąd wprowadzić) od cwaniaczka który
    zamówił usługę, korzystał z niej, a teraz się miga udając biednego
    zabłąkanego gapcia?