  • 1. Data: 2006-11-06 15:31:27
    Temat: co zrobić z oświadczenie o odrzuceniu spadku?
    Od: "Anka" <w...@W...gazeta.pl>

    Złożyłam oświadczenie o odrzuceniu spadku u notariusza.
    Z tego co się dowiedziałam, notariusz powinien to wysłąć do sądu tam gdzie
    mieszkał spadkodawca. ALe mi powiedział, że tego nei robi i żebym sama
    wysłała.
    W spadku są same długi, więc nei sądzę, żeby któryś ze spadkobierców chciał
    iść do sądu żeby mieć stwierdzenie nabycia spadku, więc pewnie nie ma sprawy
    do której można by to dosłać.
    I teraz pytanie: co ja mam z tym oświadczeniem zrobić? Wysłąć do sądu tak po
    prostu? Trzymać w szufladzie na wypadek, gdyby bank chciał ode mnie spłaty
    kredytu po zmarłym?

    Wielkie dzięki za podpowiedź.

    Anka

  • 2. Data: 2006-11-06 17:37:43
    Temat: Re: co zrobić z oświadczenie o odrzuceniu spadku?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Anka napisał(a):
> [...]
    > prostu? Trzymać w szufladzie na wypadek, gdyby bank chciał ode mnie spłaty

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

    Wysłać do Sądu. Poleconym i za potwierdzeniem odbioru.

    Michał