  • 1. Data: 2004-09-21 17:32:27
    Temat: co zrobic?pomocy!!!
    Od: forrelsc<r...@g...pl>

    Witam!

    Mam problem, ponieważ odziedziczyłem po zmarłych rodzicach razem
    z braztem spadek w postaci gospodarstwa rolnego, jednak za życia
    ojca zawarł on w 1995 r. mało znaczącą umowę o najem nieruchomości
    (na zwykłej kartce papieru, nie potwierdzone notarialnie) z XXX, w
    której miał on płacić czynsz. Tego czynszu nie płacił, a po śmierci XXX,
    do domu wprowadził sie jego syn z żoną i dzieckiem. Nikt z nich nie
    miał i nie ma tam zameldowania. Gdy XXX jeszcze żył, przekupił mnie
    kwotą 4000 zł, abym nie miał do niego żadnych roszczeń. Podpisałem
    więc umowę w 2000 r. z XXX sporządzona na kartce papieru i nie w
    potwierdzoną notarialnie. Moje pytania brzmią:

    1. Czy owe umowy sporządzone na kartce papieru sa ważne w świetle
    prawa
    2. Jak mam się pozbyc dzikiego lokatora, który przebywa tam
    nielegalnie (jeśli przebywa nielegalnie) i nie chcę sie wyprowadzić.

    -> http://usenet.pomocprawna.info