  • 1. Data: 2006-10-10 21:18:12
    Temat: co to oznacza.
    Od: "walt" <w...@i...pl>

    zamierzam kupic dzialke okolo 1h i w opisie jest podane: " brak
    aktualnego ~planu zagospodarowania przestrzennego, wydana decyzja o
    warunkach ~zabudowy i zagospodarowania terenu" Co to oznacza?
    Co moge lub bede mogl zrobic na takiej dzialce? Ziemia jest sprzedawana
    jako rolnicza.
    pozdr. Maciek

  • 2. Data: 2006-10-10 22:25:13
    Temat: Re: co to oznacza.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    walt wrote:
    > zamierzam kupic dzialke okolo 1h i w opisie jest podane: " brak
    > aktualnego ~planu zagospodarowania przestrzennego, wydana decyzja o
    > warunkach ~zabudowy i zagospodarowania terenu" Co to oznacza?

    Że nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ale za to
    wydano jakąś decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

    > Co moge lub bede mogl zrobic na takiej dzialce?

    Zapoznaj się łaskawie z tym planem. Telepatów ani jasnowidzów tutaj nie ma.

  • 3. Data: 2006-10-11 08:06:23
    Od: "m" <l...@w...pl>

    wiadomości news:97jtv3-o27.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > wydano jakąś decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

    > Zapoznaj się łaskawie z tym planem. Telepatów ani jasnowidzów tutaj nie

    Jej przeciez pisze wyrażnie, że planu nie ma a jest wydana decyzja o
    warunkach zabudowy.
    A to oznacza, że możesz budowac tylko to na co jest wydana decyzja o
    warunkach zabudowy

  • 4. Data: 2006-10-11 11:49:21
    Od: "walt" <w...@i...pl>

    m napisał(a):
> [...]
    > warunkach zabudowy.
    > A to oznacza, że możesz budowac tylko to na co jest wydana decyzja o

    A czy istnieje szansa na to aby taka dzialke przekrztalcic w budowlana
    i podzielic na powiedzmy 5 mniejszych?

  • 5. Data: 2006-10-11 11:54:38
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "walt" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    m napisał(a):
> [...]
    > warunkach zabudowy

    A czy istnieje szansa na to aby taka dzialke przekrztalcic w budowlana

    Szansa istnieje pod warunkiem, że jest plan no i grunt musi być odpowiedniej
    klasy (więcej dowiesz się w swoim urzędzie) A tutaj jak sam piszesz nie ma
    planu, więc i podziały są niemożliwe

  • 6. Data: 2006-10-11 13:30:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m wrote:

    > Jej przeciez pisze wyrażnie, że planu nie ma a jest wydana decyzja o
    > warunkach zabudowy.

    Tfu! Decyzją!

  • 7. Data: 2006-10-12 05:58:06
    Od: "m" <l...@w...pl>

    wiadomości news:688vv3-3j9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tfu! Decyzją!

    Nie rozumie ?

  • 8. Data: 2006-10-12 07:31:05
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    m <l...@w...pl> napisał(a):

    > A tutaj jak sam piszesz nie ma
    > planu, więc i podziały są niemożliwe

    Gie prawda. Dopiero co kupiłam działkę na terenie nieobjętym planem
    zagospdarowania przestrzennego (ale z WZiZT), świeżo przed kupnem wydzieloną
    z większej.

    --
    JoP

  • 9. Data: 2006-10-12 09:31:56
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gie prawda. Dopiero co kupiłam działkę na terenie nieobjętym planem
    > zagospdarowania przestrzennego (ale z WZiZT), świeżo przed kupnem
    > wydzieloną
    > z większej.

    A czy na tych działkach są jakieś budynki ?

  • 10. Data: 2006-10-12 09:41:31
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    m <l...@w...pl> napisał(a):

    > A czy na tych działkach są jakieś budynki ?

    A skądże. Ziemia orna klasy III, OIDP.

    --
    JoP