eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco można zrobić ? - problemy z aktywacją w Orange › co można zrobić ? - problemy z aktywacją w Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "Grześ" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: co można zrobić ? - problemy z aktywacją w Orange
    Date: Fri, 28 Sep 2007 16:58:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <fdj4tk$6ie$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: acys116.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1190991604 6734 83.11.202.116 (28 Sep 2007 15:00:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Sep 2007 15:00:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488734 pl.misc.telefonia.gsm:932377
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    kupiłem przez internet telefon 4.09. Numer przenosiłem z POP-a. Mieli mi go
    aktywować w ciągu 7 dni. Po niecałych 2 tygodniach 14.09 (a w tym czasie
    wysłałem chyba z 5 maili i wykonałem kilka telefonów do BOK) wysłałem
    oficjalną reklamację. Po kolejnych kilku dniach odezwała się pani z BOKu z
    informacją że skontaktuje się ktoś z działu reklamacji w sprawie aktywacji.
    Po kolejnych 2-3 dniach zadzwoniła pani z działu reklamacji bardzo
    niezorientowana (nie wiedziała nawet jaki mam mieć plan taryfowy i jakie
    inne usługi) i bardzo przepraszała za opóźnienie (już 20 dniowe). obiecała
    że sprawę załatwi w ciągu max. kilku godzin. Obiecała jako rekompensatę
    rabaty przez 2 miesiące i obiecała maila z potwierdzeniem przyznanych
    ratatów.
    Mineło kolejne 3 ni i nie ma nicm ani aktywnego numeru, ani rabatów, ani
    maila z potwierdzeniem.
    I co ja mam teraz zrobić? czy można odstąpić od tej umowy (umowa na firmę)?
    czy ta umowa mnie w jakikolwiek sposób wiąże? Podejrzewam że Orange nie ma
    mojej umowy i nie bardzo wiedzą co zrobić.

    Sprawą już się zajął UKE ale ja już nie mam do orange cierpliwości. Dzwonić
    do nich nie będę bo od kiedy zlikwidowali wszelkie numery stacjonarne to nie
    będę się narażał na koszty przy min. 15 minutowych rozmowach na komórki.

    Proszę o porady jak to zakończyć?

    Grześ




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1