  • 1. Data: 2004-02-23 15:37:55
    Temat: co może komornik ?
    Od: "Andrzej" <p...@w...pl>

    nie wdając się w szczegóły z jakiego powodu sądzę iż niebawem zawita u mnie
    komornik.

    Dom przepisałem na matkę, samochód też. Teraz mam umowę z nią iż wynajmuję
    od niej jeden pokoik w tym domu. Nigdzie nie pracuję i nie mam żadnego
    dochodu. Konta bankowe wyzerowałem, a nawet leciutki debet zrobiłem.
    Wszystko co miałem oddałem rodzinie.

    Czego jeszcze mogę się spodziewać po komorniku ? co on może mi w takiej
    sytuacji zabrać ?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-02-23 15:51:47
    Temat: Re: co może komornik ?
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko co miałem oddałem rodzinie.
    >
    > Czego jeszcze mogę się spodziewać po komorniku ? co on może mi w takiej

    Spodziewaj się raczej policji i aktu oskarżenia o przestępstwo z art.300
    par. 2 KK.

  • 3. Data: 2004-02-23 16:26:46
    Od: "Andrzej" <p...@w...pl>

    Jasne, rozumiem.

    Ale czy podlegam art. 300 KK jeżeli jeszcze nie zapadło postanowienie o
    wszczęciu zajęcia ?

    Inaczej sprawę ujmując, wiem iż taka sprawa wpłynie do sądu i wiem że nie
    obędzie się bez komornika, gdyż zaparłem się i nie będę płacił za kogoś. Ale
    jeszcze nawet nie wniesiono sprawy do sądu. Wierzyciel ją wniesie, już
    niedługo.

    Chodzi mi o to co taki pan może zabrać z niemojego już domu itp. itd.

    Pozdrawiam

    Andrzej

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c1d7j0$do$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2004-02-23 17:41:38
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > niedługo.
    >
    > Chodzi mi o to co taki pan może zabrać z niemojego już domu itp. itd.

    Wystarczy, że spotka Ciebie w tym domu. Jeśli na prawdę tak zrobiłeś, to
    zabierze Ciebie w asyście policji, potem na spokojnie sprawdzi co miałeś i
    kiedy przepisałeś, potem udowodni, że robiłeś to z zamiarem ukrycia majątku
    i w najlepszym razie dostaniesz coś na pamiątkę w zawiasach. Oczywiście
    sanki murowane.
    Lepiej dogadaj się z wierzycielem, To też człowiek, ale ma swoją
    cierpliwość. Temat przećwiczony na własnym dłużniku.

  • 5. Data: 2004-02-23 18:49:13
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    majątku
    > i w najlepszym razie dostaniesz coś na pamiątkę w zawiasach

    Gdyby bylo prawomocne orzeczenie - zgoda. Ale w tej sytuacji? Autor pisze ze
    sprawa nie trafila jeszcze do sadu. Nawet "nie wie" ze ma tam trafic. Wiec
    jak sie ma zarzut ukrycia majatku do tej sytuacji? co najwyzej skarga
    paulianska.

    NoMAD