  • 1. Data: 2004-02-23 15:27:59
    Temat: Czy musze zapłacić ?
    Od: Someone <n...@a...pl>

    Witam
    Jakiś czas temu został podłączony Internet przez lokalnego dostawcę. Umowa
    jaką podpisałałam zawiera klauzule, że można zerwać ją bez podania
    przyczyn. 3 miesiące temu przestałam płacić za usługę, sądziłam że jest to
    równoważne z rozwiązaniem umowy bez podania przyczyny. Jednak dzisiaj
    otrzymałam wezwanie do zapłaty za 3 miesiące dodatkowo z ostrzeżeniem, że
    jeśli nie zapłacę sprawa zostanie skierowana do sądu. Czy dostawca ma prawo
    rządać odemnie tych pieniędzy ?

  • 2. Data: 2004-02-23 16:30:02
    Temat: RE: Czy musze zapłacić ?
    Od: d...@w...pl (Lukasz Malinowski)

    No pewnie, że może. Trzeba było pisemnie "zerwać umowę" - bez podania
    przyczyn. A to co Ty zrobiłeś jest po prostu niewykonaniem zobowiązania
    umownego i raczej będziesz musiał zapłacić.

  • 3. Data: 2004-02-23 17:19:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > otrzymałam wezwanie do zapłaty za 3 miesiące dodatkowo z ostrzeżeniem, że
    > jeśli nie zapłacę sprawa zostanie skierowana do sądu. Czy dostawca ma

    Rządać nie może, natomiast żądać owszem.
    btw. Jak to się stało że nie odłączył Ci netu po pierwszej niezapłaconej
    fakturze?

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-02-23 17:32:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Someone" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    Zaprzestanie płacenia nie jest równoznaczne z zerwaniem umowy. Tak więc
    musisz zapłacić za te trzy miesiące oraz ewentualnie również za okres
    wypowiedzenia, jeśli takowy w umowie przewidziano.

  • 5. Data: 2004-02-24 06:34:24
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Rządać nie może, natomiast żądać owszem.
    > btw. Jak to się stało że nie odłączył Ci netu po pierwszej niezapłaconej
    > fakturze?

    Widocznie czekal, az uzbiera sie wieksza kwota.

    WOJSAL