    From: "gazeta" <d...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co mam zrobić ?
    Date: Fri, 27 May 2005 10:50:36 +0200

    Witam
    Nie wiem czy dobrze trafiłem, ale mam problem i nie wiem już jak to mam
    załatwić i chytam się wszystkiego......
    Chodzi o potwierdzenie meldunku w miejscu zamieszkania. Potrzebna mi jest
    pieczątka na dokumencie z Niemiec dla mojego Taty, że jestem zameldowany w
    Bytomiu (bo tu mieszkam). Tata mieszka w Niemczech a ja w Polsce w Bytomiu
    własnie i potrzebna mi jest jedna pieczątka która by potwierdzała że jestem
    zameldowany właśie w tym mieście.
    Złożyłem wizytę w UM ale taka "miła" Pani powiedziała że nie podbiję mi tego
    jeżeli nie jest przetłumaczone.Dokument przetłumaczyłem (tłumacz przysięgły)
    i wróciłem zpowrotem. Znowu trafiłem na tą "przemiłą" Panią i dała mi
    ale.....świstek papieru na którym było napisane że mieszkam w Bytomiu.
    Oczywiście Niemcy jak to Niemcy nie uznali tego i powiedzieli że mogą
    przyjąć tylko i wyłącznie podbity ICH papier.
    No ale w UM twierdzą że nie mogą tego podbić bo....nie.
    Prośba jest taka czy wie ktoś jak to załatwić, czy są jakieś rozporządzenia
    że nie można podbijać takich pism, (co jak co ale jest to dokument unijny w
    której jesteśmy od ponad roku)
    Powiem jeszcze tyle że podobne zaświadczenia napisane tylko w języku
    niemieckim na Uczelni Wyższej podbili bez problemu.

    Pozdrawiam
    Daniel