  • 1. Data: 2007-10-19 18:46:51
    Temat: Ważność regulaminu pracy
    Od: MVP <k...@p...fm>

    Witam,
    miałem kontrolę PIPu w firmie (zatrudniającej poniżej 20 osób), mam
    sporządzony regulamin pracy i regulamin wynagradzania podpisany przez
    pracowników. Czy jest on ważny? Bo inspektor nakazał praktycznie
    wszystko to co jest w regulaminie pracy wpisać do informacji
    dodatkowej o niektórych warunkach zatrudnienia... obiweszczeniu o
    systemach i rozkładach czasu pracy, a regulaminu nawet nie
    sprawdzał... dodam, że kontrola nie wykazała żadnych znaczących
    uchybień poza takimi typu brak numeracji i chronologii akt osobowych
    pracowników.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.