  • 1. Data: 2005-03-09 13:02:31
    Temat: ciekawa sprawa - wygrana w konkursie sprzed lat a nagrody brak
    Od: "tr" <k...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    otóż kiedyś wziąłem udział w konkursie pewnej firmy (dystrybutor sprzętu
    narciarskiego) i zostałem zwycięzcą - kupiłem towar wraz z kuponem
    konkursowym i wygrałem sprzęt narciarski. Otrzymałem specjalne pismo
    informujące o wygranej. Proszono mnie w nim abym zadzonił i podał rozmiar i
    kolor, tak też zrobiłem. A było to w roku 1996! Mijały tygodnie, miesiące i
    lata a nagrody jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem do firmy kilkukrotnie
    pytając co się dzieje z moją wygraną i tu odpowiedzi były różne: 1. trzeba
    jeszcze czekać, 2. towar został wysłany, 3. Towar nie został jednak wysłany,
    4. Nie wiemy czy został wysłany, proszę czekać. No i czekam... Dzwoniłem
    jeszcze kilka razy ale nikt nie potrafił mi udzielić konkretnej odpowiedzi
    co się dzieje z moją wygraną, na moją prośbę nie przesłano żadnego
    pokwitowania przesyłki. Jestem uparty i postanowiłem zgłosić sprawę
    zarządowi firmy, która uznała ją za przestażałą i raczej nieprawdziwą. Ale
    to nie moja wina, że bają u siebie bałagan, a może kłamią?

    Jak mogę wyegzekfować wygraną? Mam przecież pismo od tej firmy o wygranej.
    Do kogo się zgłosić?

    Pozdrawiam
    TR

  • 2. Data: 2005-03-09 13:41:10
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jak mogę wyegzekfować wygran?? Mam przecież pismo od tej firmy o wygranej.
    > Do kogo się zgłosić?

    1996 ? Zapomnij juz o tym ...

  • 3. Data: 2005-03-09 14:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tr wrote:

    > Jak mogę wyegzekfować wygraną? Mam przecież pismo od tej firmy o wygranej.
    > Do kogo się zgłosić?

    Po 9 latach to się już ociupinkę ewentualne roszczenie przedawniło...

  • 4. Data: 2005-03-09 17:50:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Po 9 latach to się już ociupinkę ewentualne roszczenie przedawniło...

    dlaczego?

    KG

  • 5. Data: 2005-03-09 20:53:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:
> [...]

    roszczenie firma -> klient po 3

    klient -> firma ? po 3, czy po 10 ?

  • 6. Data: 2005-03-10 00:13:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > dlaczego?

    Mówisz, że w tym przypadku w grę wchodzi termin 10-letni?

  • 7. Data: 2005-03-10 08:24:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Mówisz, że w tym przypadku w grę wchodzi termin 10-letni?

    przepisu szczególnego nie ma(?), więc tak

    KG