  • 1. Data: 2003-07-12 13:17:08
    Temat: ciagłosc Gwarancji?!
    Od: "smooth" <b...@w...pl>

    Czesc

    W sierpniu 2002 zakupilem sprzet ktory posiadal 12 miesieczna gwarancje. Po
    pewnym czasie sie zepsol i zostal wymieniony na nowy. Sprzedawca oznajmil
    mnie ze gwarancja bedzie obowiazywala stara(do sierpnia 2003) plus 14 dni .
    Jak to jest czy to tak ma byc, nie powinienem dostac gwarancji na 12
    miesiecy od wydania nowego sprzetu?

    Pozdrawiam i dziekuje z gory
    Paweł

  • 2. Data: 2003-07-12 14:15:23
    Temat: Re: ciagłosc Gwarancji?!
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bep209$kkt$1@atlantis.news.tpi.pl>, smooth wrote:
> [...]
    > mnie ze gwarancja bedzie obowiazywala stara(do sierpnia 2003) plus 14 dni .
    > Jak to jest czy to tak ma byc, nie powinienem dostac gwarancji na 12

    Kodeks Cywilny, Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków
    gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz
    wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją,
    termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od
    wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część
    rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

    --
    Marcin