  • 1. Data: 2005-10-20 22:19:54
    Temat: ciągłe propozycje seksualne i nagabywanie przez telefon
    Od: "allbi" <a...@k...net>

    Pewnego dnia pojechałam w zastępstwie ojca odebrać zamówiony towar.
    Dokumenty wydawał mi starszy gość. Zaproponował mi spotkanie przy kawie.
    Odmówiłam, jednak wydawało mi się, że na tej propozycji się nie skończy.
    Następnego dnia zadzwonił (znał mój numer bo jakoś musiałam się wcześniej
    umówić na odbiór towaru) i znów prosił o spotkanie przy kawie. Oczywiście
    znów odmówiłam. On powiedział, że mu się spodobałam i on teraz nie
    zrezygnuje. Wytłumaczyłam mu, że mam męża i dzieci i nie w głowie mi
    przygodne romanse. Przez dwa dni miałam spokój. A gdy dzwonił, to zwyczajnie
    nie odbierałam. Po tym czasie znów zadzwonił z innego numeru i powiedział,
    że interesuje go tylko seks. Oczywiście kolejny raz wytłumaczyłam mu, że nie
    mam ochoty nawet na rozmowy z nim. W ciągu miesiąca dzwonił już kilkanaście
    razy. Zawsze z innego numeru firmowego na moją komórkę lub na telefon
    stacjonarny w czasie pracy. Pracuję jako księgowa, jednocześnie moja praca
    związana jest z odbieraniem telefonów w sprawach handlowych.
    Już nie wiem co mam robić. Strasznie mnie męczy taka sytuacja. Jestem bez
    przerwy nagabywana. Mąż proponuje, że go "oklepie" i być może sprawa sama
    się zakończy, ale nie chciałabym problemów.

    Myślę o oddaniu sprawy do sądu, ale nie wiem z jakim paragrafem wiąże się
    postępowanie tego faceta. Chciałabym załatwić sprawę przy następnym jego
    telefonie strasząc go odpowiednim paragrafem. Naturalnie mąż poradził abym
    rozmowy nagrywała żeby mieć jakiś dowód w przypadku braku oczekiwanych
    rezultatów.
    Czy jest na to jakaś rada?

    Monika

  • 2. Data: 2005-10-23 23:38:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "allbi" <a...@k...net> napisał w wiadomości

    Umów się z nim kilka razy w odległych miejscach i nie idź. Przeleci
    się po powietrzu, to mu dobrze zrobi :-)

  • 3. Data: 2005-10-24 10:58:17
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Umów się z nim kilka razy w odległych miejscach i nie idź. Przeleci
    > się po powietrzu, to mu dobrze zrobi :-)

    I koniecznie niech zarezerwuje jakis hotel po najmniej 800 za dobę ;)

  • 4. Data: 2005-10-24 16:56:46
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > I koniecznie niech zarezerwuje jakis hotel po najmniej 800 za dobę ;)

    i koniecznie powiedz, że jak się spóźnisz to niech zacznie bez ciebie :-)

  • 5. Data: 2005-10-24 17:01:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    allbi wrote:

> [...]
    > telefonie strasząc go odpowiednim paragrafem. Naturalnie mąż poradził abym
    > rozmowy nagrywała żeby mieć jakiś dowód w przypadku braku oczekiwanych

    Na początek posłuchaj się męża.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-10-24 17:12:55
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Zaproponował mi spotkanie przy kawie.
    > Następnego dnia zadzwonił

    Najlepszą reakcją jest brak reakcji. Jak zadzwoni to połóż słuchawkę na
    papierach, niech sobie pogada. Do skutku, aż mu przejdzie.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2005-10-25 16:34:54
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    > Użytkownik "allbi" <a...@k...net> napisał w wiadomości
    >

    > Umów się z nim kilka razy w odległych miejscach i nie idź. Przeleci
    > się po powietrzu, to mu dobrze zrobi :-)

    Proszę nie żartować. To dla mnie poważna sprawa.
    Nie da rady, w tym momencie wyrażę chęć na spotkanie i gościu będzie dzwonił
    co godzinę i pytał dlaczego nie przyszłam albo że się chce umówić jeszcze
    raz.

  • 8. Data: 2005-10-25 16:35:29
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > I koniecznie niech zarezerwuje jakis hotel po najmniej 800 za dobę ;)

    Patrz odpowiedź na post Roberta.

  • 9. Data: 2005-10-25 16:40:09
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    Użytkownik "pisarz" <q...@q...co> napisał w wiadomości

    > Najlepszą reakcją jest brak reakcji. Jak zadzwoni to połóż słuchawkę na
    > papierach, niech sobie pogada. Do skutku, aż mu przejdzie.
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Hmm, wypróbuję.

    Pozdrawiam
    Monika

  • 10. Data: 2005-10-25 16:41:29
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    wiadomości news:djj411$rts$1@opal.futuro.pl...

    > Na początek posłuchaj się męża.

    A później? Obawiam się, że jeśli do tej pory stanowcze argumenty do niego
    nie docierały to i teraz może nie zrozumieć, że mam go dosyć.

    Monika